عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود





اگر ترجمه برای شما دشوار است ، برای استفاده از آن باید از نرم افزاری استفاده کنید. سپس سایت تراب را با ترفند ترجمه متون به روشی حرفه ای دنبال کنید.

 

یکی از مباحثی که در ترجمه متون تخصصی با هدف چاپ مقالات در ژورنال های معتبر مورد بررسی قرار می گیرد ، موضوع "معنی کلمات" در متن است که ممکن است فرد در انتخاب معادل مناسب کلمات در متن با مشکلاتی روبرو شود. . در زیر به تعدادی از چنین مشکلاتی اشاره خواهیم کرد.

مشکلاتی که یک مترجم به طور کلی در ترجمه معادل های مناسب با آنها روبرو می شود شامل ابهام و شناخت معنای مناسب ، تفاوت بین معنای لغوی و اصطلاحات کلمات ، روش ترجمه اصطلاحات و اصطلاحات ، توجه به کلمات کلیدی و اصطلاحات. همچنین توجه به اصل ثبات در استفاده معادل اصطلاحات کلیدی است.

 

در حقیقت ، رابطه بین معنی و فرم در یک زبان ، رابطه ذهن و بدن ، جوهر و صدف است. بنابراین ، یکی از مهمترین وظایف تیم مترجمان مؤسسه "High Trans" برای شناسایی و تمایز فرم و معنی ، جدا کردن فرم زبان مبدا و دریافت معنی و استفاده از آن در متن متن است. زبان مقصد.

 

زیرا اگر به جنبه های معنایی توجه نکنید ، مترجم در فرآیند ترجمه با مشکل معنایی روبرو خواهد شد. در نتیجه ، تجزیه و تحلیل محتوا یک عنصر مهم در ترجمه است که بدون آن نمی توان دقت ترجمه را برای انتشار مقاله تضمین کرد.

 

علاوه بر این ، مترجم باید بتواند معنای لغوی و اصطلاحات خود را در انتخاب معادل مناسب تشخیص دهد و از آن استفاده کند ، زیرا گاهی در ترجمه از معنای اصطلاحی آن استفاده می شود ، در غیر این صورت ممکن است ترجمه معنی دار نباشد ، زیرا مفهوم در زمان مورد توجه قرار می گیرد. ترجمه واقع نشده است اصطلاحات در زبان همچنین به گروهی از کلمات اشاره دارد که به طور جمعی و جمعی معنایی استثنایی و ویژه دارند.

 

معنای این اصطلاح را نمی توان با معنی کردن کلمات فردی که آن را تشکیل می دهند بدست آورد ، زیرا آنها متعلق به بخشی استعاری از زبانی هستند که با فرهنگ آن زبان در هم تنیده است. به عبارت دیگر؛

 

نکته دیگری که مترجم در ترجمه متون تخصصی باید به آن توجه کند ، رعایت اصل پایداری معنایی است که در آن مترجم باید کلمات کلیدی را که از نظر مفهومی مرتبط هستند و نزدیک به یکدیگر هستند با کمک معادلهای معادل آن در زبان مقصد انتخاب کند. برای هر اصطلاح در طول متن از یک معادل استفاده کنید.

 

با توجه به مشکلات بی شماری که عدم رعایت چنین مواردی در ترجمه باعث عدم تناقض و فهم متن خواهد شد ، مترجمان موسسه "بالا ترانس" به رعایت آنها توجه ویژه ای می کنند.



:: برچسب‌ها: نرم افزار مترجم متن cute translator pro , نرم افزار ترجمه متن تخصصی , دانلود نرم افزار ترجمه متن از روی عکس برای کامپیوتر , بهترین نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی برای کامپیوتر , نرم افزار ترجمه pdf برای کامپیوتر , نرم افزار ترجمه متن magic translator , دانلود نرم افزار مترجم آفلاین برای کامپیوتر , نرم افزار ترجمه متون تخصصی شیمی , نرم افزار ترجمه متن تخصصی اندروید , نرم افزار ترجمه متن qtranslate , نرم افزار ترجمه متن magic translator , بهترین نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی برای کامپیوتر , خرید نرم افزار مترجم متن تخصصی , دانلود نرم افزار مترجم آفلاین برای کامپیوتر , نرم افزار مترجم متن cute translator pro , نرم افزار ترجمه متن pdf انگلیسی به فارسی , دانلود نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی , ترفند ترجمه متون به صورت حرفه ای , بهترین نرم افزار ترجمه متن انگلیسی به فارسی برای کامپیوتر , نرم افزار ترجمه متن qtranslate , نرم افزار ترجمه pdf برای کامپیوتر , نرم افزار ترجمه متن magic translator , دانلود نرم افزار ترجمه فایل پی دی اف برای آندروید , نرم افزار مترجم متن cute translator pro , نرم افزار ترجمه متن تخصصی , قواعد ترجمه متون انگلیسی ,
:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399



 

اندازه هر فلش مموری و هارد دیسک کوچکتر از حد انتظار است. دستورالعمل talab را برای بازیابی فضای فلاش از دست رفته یا هارد دیسک دنبال کنید.

 

می توانید بخشی از حافظه های فلش را بازیابی کنید که دیگر نمی توانید با استفاده از ترفند در ویندوز استفاده کنید و مانند روز اول از آن استفاده کنید. حافظه فلش یکی از پرمصرف ترین لوازم جانبی است که امروزه در هر خانه ای یافت می شود. همانطور که احتمالاً از انتقال پرونده اطلاع دارید ،

 

یکی از کاربردهای این دستگاه ها کوچک است و بسیاری از کاربران از آنها برای سایر کارها مانند نصب سیستم عامل ، اسکن سیستم و قفل کردن کامپیوتر استفاده می کنند. اما نباید فراموش کنیم که فلش مموری نیز مشکلات خاص خود را دارد که یکی از این موارد از بین رفتن بخشی از حجم آنهاست. اما آیا راهی برای حل این مشکل وجود دارد؟ در مرحله بعد ، روش بازیابی حافظه فلش از دست رفته را به صورت مرحله به مرحله بررسی خواهیم کرد.

 

البته این یک مشکل رایج نیست ، اما ممکن است که شما نیز مانند برخی کاربران هنگام انتقال پرونده به فلش درایو ، توجه داشته باشید که اندازه آن از 4 گیگ به 100 مگابایت کاهش یافته است! در این حالت ، بیشتر حجم حافظه های فلش به عنوان "بدون جابجایی" عمل می کنند و آن را از دست می دهند

 

برای برطرف کردن این مشکل ، به راحتی بخشهای فلش را بارگیری مجدد کنید. در این حالت ، و با "توزیع مجدد" همه چیز به حالت عادی باز می گردد. نمونه ای از این هارد دیسک رایانه شماست. قبل از انجام مراحل زیر ، از تمام داده های خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا مشکلی در از بین رفتن اطلاعات وجود نداشته باشد.

 

همچنین به مرحله چهارم نیز توجه کنید تا هنگام بازگرداندن حافظه فلش از دست رفته ، اطلاعات مربوط به درایوهای دیگر به اشتباه حذف نشود.

ترفند بازیابی حافظه فلش یا دیسک سخت از دست رفته

از منوی شروع ، "diskpart" را جستجو کنید تا یک پنجره سیاه باز شود.

 

اکنون دستور "لیست دیسک" را وارد کنید تا همه دیسک های موجود در آن لیست شوند.

 

پس از اتصال درایو فلش ، دوباره دستور دیسک لیست را وارد کنید تا درایو فلش اضافه شود. همانطور که در تصویر پیوست مشاهده می کنید ، 4 گیگابایت (3841MB) فلاش نمایش داده می شود.

 

دستور "# انتخاب دیسک" ، که باید در این مرحله وارد شود. این تعیین می کند که دیسک هایی که قصد پاک کردن آنها را دارید. در اینجا می خواهیم فلش درایو را پاک کنیم. سپس دیسک انتخاب 2 را تایپ کرده و Enter را فشار دهید. لطفاً توجه داشته باشید که اگر به جای دیسک شماره 2 ، دیسک 0 یا 1 را انتخاب کردیم

 

به جای فلش مموری یکی از درایوهای اصلی ویندوز (هارد دیسک) حذف شده است. با این حال ، طبق این عکس ، ما فقط هارد 1 ترابایت (931 گیگابایت) داریم که تعداد آنها صفر است.

 

پس از انتخاب دیسک مورد نظر ، با تایپ دستور "پاک" پارتیشن های مربوطه را کاملاً پاک می کنید.

 

در مرحله بعد ، دستور "ایجاد پارتیشن اصلی" دستور ایجاد یک پارتیشن جدید با فضای غیرقابل توزیع را صادر می کند.

 

پس از ایجاد یک پارتیشن جدید ، دستور خروجی را وارد کنید تا خارج شوید.



:: برچسب‌ها: ریکاوری و بازگردانی اطلاعات فلش مموری , ریکاوری درایو در ویندوز 10 , ریکاوری درایو فرمت شده ویندوز 10 , ریکاوری کامپیوتر ویندوز 10 , ریکاوری آنلاین فلش , بازیابی فایل های پاک شده در ویندوز 10 , ریکاوری فلش فرمت شده , ریکاوری ویندوز 10 , ریکاوری فلش با گوشی , ریکاوری فلش , ریکاوری فلش پاک شده , ریکاوری فلش مموری با گوشی , ریکاوری فلش فرمت شده , ریکاوری فلش سوخته , ریکاوری فلش در ویندوز 10 , ریکاوری فلش بدون نرم افزار , ریکاوری فلش soft98 , دانلود رایگان ریکاوری فلش , ریکاوری آنلاین فلش , بازیابی اطلاعات فلش مموری , بازیابی اطلاعات فلش بدون نرم افزار , بازیابی اطلاعات فلش ویروسی شده , برگرداندن اطلاعات فلش فرمت شده , ریکاوری فلش , بازگرداندن فایلهای پاک شده از فلش بدون نرم افزار , بازیابی اطلاعات پاک شده فلش مموری ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

پس از خاموش یا راه اندازی مجدد سیستم ، می توانید برنامه را کوچک کنید و آن را به سیستم سینی ارسال کنید تا در قسمت نوار وظیفه ویندوز جای خود را نگیرد. این برنامه در همان پس زمینه به خوبی کار می کند و حتی اگر کسی سعی کند سیستم شما را بصورت دستی خاموش کند ، موفق نخواهد شد.


      برنامه     ترفند     موفق
      مجدد     یک     جلوگیری


چگونه قفل Windows Shot Don را باز کنیم؟

برای حذف این بلوک ، کافیست دوباره برنامه را اجرا کرده و بر روی دکمه green Allow کلیک کنید. اکنون این دکمه خاکستری است و گزینه Block قرمز رنگ خواهد بود.

ترفند برای جلوگیری از راه اندازی مجدد خود به خود در ویندوز 10

این برنامه یک آیکون ویژه را در نوار وظیفه ویندوز قرار می دهد و با توجه به تصویر زیر می توانید راه اندازی مجدد ویندوز 10 را بدون باز کردن برنامه مسدود یا باز کنید. در اینجا حتی می توانید سیستم را مجبور به خاموش یا راه اندازی مجدد کنید!

ترفند برای جلوگیری از راه اندازی مجدد خود به خود در ویندوز 10

این برنامه بیشتر راه اندازی مجدد و کرکره ویندوز را مسدود می کند. از موارد اتوماتیک گرفته تا خاموش کردن دستی توسط افراد. این برنامه هنگام بارگیری یک فایل بزرگ ، کاربرد آن را نشان می دهد و شما نمی خواهید ویندوز به دلایلی مانند نصب به روزرسانی مجدداً راه اندازی مجدد شود. در بخش تنظیمات این برنامه ، به محض روشن شدن سیستم می توانید آن را فعال کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که به قسمت تنظیمات / در مورد برنامه بروید.



 طبق گفته Talab ، اکنون فقط کافی است گزینه Start with Windows را برای اجرای برنامه در Windows Startup بررسی کنید. علاوه بر این ، نماد برنامه را می توانید از سینی System خارج کرده و در منوی Start قرار دهید.

ترفند برای جلوگیری از راه اندازی مجدد خود به خود در ویندوز 10

شایان ذکر است که این برنامه نمی تواند همه کرکره های اجباری را مسدود کند. طبق تصمیم توسعه دهنده برنامه ، شرایطی وجود دارد که این برنامه خود را از حالت انسداد خارج کرده و به سیستم اجازه می دهد تا خاموش و روشن شود. اما این فرآیندها برای کاربران معمولی ویندوز کمتر متداول است و مشکلی در این زمینه نخواهید داشت. برای بارگیری این برنامه می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: راه اندازی کامپیوتر قدیمی , تنظیمات زمان راه اندازی کامپیوتر , تنظیمات سیستم کامپیوتر , تنظیم مجدد کامپیوتر , اموزش راه اندازی مجدد ویندوز , بازگردانی ویندوز 7 به تنظیمات کارخانه , آموزش تنظیمات کامپیوتر , پس از مراحل و سیستم عامل در حافظه قرار می گیرد , صفحه ورود به ویندوز نمایش داده می شود ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

ترفند برای جلوگیری از راه اندازی مجدد خود به خود در ویندوز 10

ویندوز 10 پس از استفاده نسبتاً موفق خود ، بعضی اوقات مشکلات و مشکلاتی دارد. برای جلوگیری از راه اندازی مجدد خود به خود در ویندوز 10 ، سایت talab را با این ترفند دنبال کنید.

 

راه اندازی مجدد خودکار ویندوز 10 برای کاربران به مشکل تبدیل شده است ، بارها برای حل مشکل باید از ترفندهایی استفاده کرد. مایکروسافت پس از چندین تلاش ناکام ، توانست بار دیگر موفقیت خود را در ویندوز 7 تکرار کند ، این بار در ویندوز 10 (مایکروسافت ویندوز 10). بازگشت از منوی استارت کلاسیک یکی از دلایل این موفقیت دوباره بود.

 

متأسفانه ، هنوز هم در مورد بروزرسانی های ویندوز 10 مشکلاتی وجود دارد. اگر می خواهید به دلیل بروزرسانی یا نرم افزار از راه اندازی مجدد خودکار در ویندوز 10 جلوگیری کنید ، در زیر به ما بپیوندید. راه اندازی مجدد خودکار در ویندوز 10 به دلایل مختلف ممکن است رخ دهد. یکی از دلایل این است که آپدیت های مایکروسافت بارگیری می شود ،

 

زیرا این فایلها برای نصب و اعمال مجدد کامپیوتر مجدداً راه اندازی مجدد می شوند. علاوه بر این ، برخی از لوازم جانبی ویندوز ممکن است درخواست نصب مجدد ویندوز را برای نصب یا حذف رایانه خود داشته باشند. متأسفانه برخی از به روزرسانی های ویندوز 10 مایکروسافت برای کاربران مشکل دارند. با این حال ، نصب آنها تا حدودی اجباری است

 

و کاربر نمی تواند کاری انجام دهد. اما در اینجا می خواهیم شما را با برنامه ای آشنا کنیم که تا حد زیادی این مشکل را در ویندوز 10 حل می کند.

 

ShutdownBlocker جدید یک ابزار رایگان برای جلوگیری از خاموش شدن خودکار و ریستارت مجدد در ویندوز 100 و قبل از آن است. فرقی نمی کند علت راه اندازی مجدد یا خاموش کردن ویندوز یا برنامه شخص ثالث باشد. این برنامه به هر قیمتی آن را مسدود خواهد کرد.

 

مسدود کردن خودکار Windows Windows

این برنامه به صورت قابل حمل طراحی شده است ، به این معنی که نیازی به نصب آن بر روی کامپیوتر نیست. فقط فایل zip را استخراج کرده و فایل EXE را روی رایانه خود اجرا کنید. به محض اجرای این برنامه ، خاموش و راه اندازی مجدد خودکار در ویندوز 10 کاملاً مسدود خواهد شد. هنگامی که دیافراگم مسدود شد ، گزینه Block مطابق شکل زیر خاکستری می شود.



:: برچسب‌ها: علت ریستارت شدن کامپیوتر هنگام روشن شدن , علت ریستارت شدن کامپیوتر هنگام بالا امدن ویندوز , علت ریستارت شدن کامپیوتر هنگام بازی , علت ریست شدن کامپیوتر در حین کار , ریستارت شدن مداوم کامپیوتر , مشکل ریستارت شدن ویندوز 7 , ریست شدن مداوم لپ تاپ در زمان بوت , ریستارت شدن پشت سرهم کامپیوتر , ریستارت شدن خودکار ویندوز 10 , ریستارت شدن ویندوز 10 , ریستارت ناگهانی کامپیوتر , چرا کامپیوتر مرتب ریستارت می شود , علت ریستارت شدن کامپیوتر , مشکل ریستارت شدن ویندوز 7 , علت ریست شدن متوالی کامپیوتر , علت ری استارت شدن ناگهانی لپ تاپ , لغو خاموش شدن خودکار کامپیوتر در ویندوز 7 , جلوگیری از خاموش شدن خودکار ویندوز 10 , چگونه از ریستارت شدن خودکار کامپیوتر جلوگیری کنیم , جلوگیری از ریستارت ویندوز 10 , جهت جلوگیری از ریستارت شدن ویندوز 7 , دیر نصب شدن ویندوز 10 , رفع مشکل اجرا نشدن برنامه ها در ویندوز 10 , گير كردن نصب ويندوز 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399



معرفی نرم افزار ضروری که باید روی ویندوز نصب شود
انواع نرم افزار برای ویندوز

 

 طبق گفته Snipping Tool در ویندوز ، راهی بسیار سریعتر از فشار دادن کلید PrintScreen و سپس صرفه جویی در نتیجه در ابزار Paint وجود دارد ، اما قابلیت های آن هنوز بسیار ابتدایی و ساده است. به عنوان مثال ، کاربر هنوز قادر به ویرایش سریع تصویر صفحه و سپس بارگذاری آن در یک سرویس سفارشی نیست.

 

برای داشتن این ویژگی ها ، شما باید مانند سایر برنامه های پیش فرض ویندوز ، Snipping Tool را رها کنید و به سراغ یک نرم افزار جایگزین بروید. به نظر ما بهترین انتخاب برنامه ShareX است. در ShareX ویژگی های قابل توجهی وجود دارد ، از جمله ویرایش زنده برای به دست آوردن بهترین تصویر ، پشتیبانی از خدمات مختلف

 

وی به بارگذاری تصاویر و انجام برخی اقدامات پس از گرفتن تصاویر اشاره کرد. اگرچه از ویرایشگر قدرتمند Greenshot استفاده می کند ، اما ابزارهای بسیار خوبی را روی سیستم عامل ایجاد می کند. یکی دیگر از ویژگی های عالی ، امکان پیمایش برای متناسب سازی محیط بیشتر در یک تصویر است.



:: برچسب‌ها: نرم افزار اسنیپینگ تول کامپیوتر , دانلود نرم افزار Snipping Tool برای ویندوز7 , دانلود آخرین ورژن Snipping Tool , Snipping To , ++ دانلود , در ویندوز 10 کجاست , کلید میانبر snipping tool , دانلود snipping tool p30download , Snipping T , در ویندوز , معنی snipping tool ,
:: بازدید از این مطلب : 651
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399



معرفی نرم افزار ضروری که باید در ویندوز نصب شود نرم افزار پیش فرض ویندوز برای یادداشت ، معروف به Notepad ، در زیر سایه ابزارهای ویرایش اسناد حرفه ای مایکروسافت آفیس ناپدید شده است ، اما در بعضی موارد استفاده از آن هنوز ضروری و مفید است. است. بسیاری از برنامه ها برای ایجاد فایل های متنی به سرعت

 

و ویرایش هایی وجود دارد ، اما به لطف دفترچه یادداشت ++ هیچ دلیلی برای استفاده از آنها وجود ندارد. Notepad ++ با وجود اندازه کوچک و رابط کاربری ساده ، ویژگی های بسیار خوبی دارد که باعث می شود کاربران از استفاده از برنامه های پیش فرض ویندوز برای ویرایش متن صرف نظر کنند. نرم افزار Notepad ++ قادر به چندین برگه است

 

و آنها را همزمان باز نگه دارید تا زمانی که توسط کاربر ذخیره نشود. یکی از باورنکردنی ترین ویژگی های Notepad ++ ویژگی های آن برای برنامه نویسان است که باعث می شود نوشتن کد به زبان های مختلف برنامه نویسی ساده ترین محیط باشد.

 

اگر کاربر برای ویرایش پرونده های متنی خود به ابزار بیشتری احتیاج داشته باشد ، می توان از کتابخانه افزونه Notepad ++ استفاده کرد و امکاناتی مانند مشکلات هجی و نوشتاری و انواع مبدل ها را اضافه کرد. هیچ کلید میانبر آزار دهنده در نرم افزار پیش فرض Notepad وجود ندارد.

 

حتی اگر شما یک برنامه نویس نیستید و از نظر کد چندان مطابقت ندارید ، هنوز هم به جای برنامه های پیش فرض ویندوز برای ویرایش متن از Notepad ++ استفاده می شود.



:: برچسب‌ها: برنامه نوتپد , دانلود برنامه نوت پد پلاس پلاس برای اندروید , دانلود نوت پد پلاس پلاس 32 بیتی , دانلود نرم افزار notepad برای اندروید , دانلود notepad++ برای مک , نوت پد چیست , دانلود برنامه نوت بوک برای کامپیوتر , آموزش notepad++ , آموزش نصب notepad++ , دفترچه یادداشت نرم افزار , نرم افزار دفترچه یادداشت برای کامپیوتر , دفترچه یادداشت روزانه , دانلود دفترچه یادداشت هواوی , بهترین دفترچه یادداشت اندروید فارسی , نصب دفترچه یادداشت , دانلود دفترچه یادداشت ساده برای اندروید , دانلود دفترچه یادداشت سامسونگ , دانلود دفترچه یادداشت گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

Microsoft Paint <Paint.NET

معرفی نرم افزار ضروری که باید در ویندوز نصب شود از دیگر برنامه های پیش فرض ویندوز که از ابتدا با نسخه های مختلف این سیستم عامل وجود داشته است ، باید به Paint اشاره کنیم که ابزار پیش فرض و اساسی ویندوز برای ویرایش تصاویر است.

 

اگرچه Paint پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسخه قبلی خود دارد ، اما باز کردن حساب بیشتر از برداشت یا تغییر اندازه تصویر هنوز امکان پذیر نیست. در حقیقت ، Paint ابتدایی ترین و ساده ترین ابزار ممکن را ارائه می دهد.

 

امروزه هر کاربر بسته به نیاز خود مجبور است با این تصاویر مقابله و ویرایش کند. این ویرایش ممکن است شامل تغییر اندازه ، تار شدن مناطق حساس ، تغییر رنگ یا تغییر اندازه و موارد دیگر باشد. متأسفانه ، Paint در تمام این موارد عملکرد بسیار ضعیفی دارد و بیشتر اوقات قادر به تحقق خواسته های کاربر نیست.

 

برنامه Paint.NET رایگان گزینه ای است که توصیه می شود به جای برنامه های پیش فرض ویندوز برای ویرایش تصاویر استفاده کنید. اگرچه رابط کاربری این نرم افزار ساده است ، اما قابلیت های بسیار بیشتری نسبت به Paint در اختیار کاربران قرار می دهد. در این برنامه می توانید لایه ها و اقدامات مانند ترکیب ،

 

تنظیمات تاری و خودکار را روی آنها اعمال کنید. بدون شک Paint.NET جایگزینی برای Photoshop نخواهد بود ، اما استفاده از آن برای ویرایش سریع و آسان تصویر بسیار توصیه می شود.



:: برچسب‌ها: دانلود Paint قدیمی , دانلود نرم افزار نقاشی paint ویندوز 1 , دانلود paint برای ویندوز 7 , دانلود paint برای ویندوز7 , دانلود نرم افزار paint برای اندروید , برنامه paint در ویندوز 7 کجاست , دانلود paint , net برای xp , دانلود برنامه paint برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار نقاشی paint ویندوز 8 , دانلود نرم افزار نقاشی paint ویندوز 10 , دانلود نرم افزار paint برای اندروید , دانلود نرم افزار paint net برای ویندوز xp , دانلود برنامه paint برای کامپیوتر , دانلود نرم افزار Pinta , دانلود Paint قدیمی , نرم افزار paint pro ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399



معرفی نرم افزار ضروری Windows Media Player <VLC Media Player
5 نرم افزار کلیدی برای ویندوز

 

یکی از مهمترین برنامه های پیش فرض ویندوز که دوست قدیمی این سیستم عامل است و متأسفانه از ویندوز 7 به طور قابل توجهی تغییر نکرده است ، باید به پخش کننده پیش فرض ویندوز یا ویندوز مدیا پلیر اشاره کنیم. این پخش کننده هنوز در ویندوز 10 قوی است و پخش کننده پیش فرض فایل است

 

این صدا و حتی فیلم در نظر گرفته شده است. به لطف ظهور خدمات آنلاین پخش موسیقی و پخش ویدئو و همچنین عدم وجود درایورهای مناسب برای پخش در سیستم های رایانه ای ، کاربران به احتمال زیاد وب را تماشا می کنند و کمتر از Windows Media Player استفاده می کنند. با این وجود ، اهمیت بارگیری و نصب یک دستگاه پخش چندرسانه ای قدرتمند غیرقابل انکار است.

 

برای جایگزینی برنامه های پیش فرض ویندوز برای پخش فایلهای چندرسانه ای بسیار قدیمی و قدرتمند ، باید VLC Media Player یکی از بهترین گزینه ها در نظر گرفته شود. مزیت پخش کننده VLC این است که از کلیه برنامه های افزودنی پشتیبانی می کند ، به طوری که هر پرونده صوتی یا تصویری که در آن انتخاب کنید

 

بدون شک پخش خواهد شد. اگر از یک قالب خاص پشتیبانی نمی کنید ، می توانید برنامه را به روز کنید و پشتیبانی را اضافه کنید. مهمترین مزیت VLC Media Player در دسترس بودن لوازم جانبی برای قالب بندی ، ایجاد یک سرور پخش خانگی ، دی وی دی پلیر و موارد دیگر است.



:: برچسب‌ها:
دانلود آخرین ورژن vlc media player برای کامپیوتر , دانلود vlc player برای ویندوز 10 64 بیتی , دانلود VLC Player برای ویندوز 7 32 بیتی , دانلود مدیا پلیر برای ویندوز 7 , دانلود نرم افزار vlc برای اندروید , دانلود vlc player برای ویندوز xp ,
:: بازدید از این مطلب : 553
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399



معرفی نرم افزار ضروری Microsoft Edge <Google Chrome
Edge و IE اکنون هر دو برنامه پیش فرض ویندوز هستند
 

مرورگر Edge را باید آخرین تلاش مایکروسافت در جذب کاربران به مرورگر پیش فرض ویندوز دانست ، زیرا مرورگر اینترنت اکسپلورر یا اینترنت اکسپلورر به طور فزاینده توسط کاربران تحریم می شود و فراموش می شود! اگرچه مرورگر Edge از رابط کاربری بهتری برخوردار است و به اندازه IE برای استفاده آن آزار دهنده نیست ،

 

اما هنوز هم توصیه می شود که از آن برای بهبود تجربه مرور خودداری کنید. به عنوان یکی از تغییرات مهم مرورگر Edge ، باید به افزودنیهای مفید آن اشاره کنیم ، که متأسفانه هنوز از نظر کیفیت و کمیت ، به اندازه سایر افزودنیهای مرورگر محبوب چندان مناسب نیستند.

 

کمبود ویژگی هایی مانند همگام سازی برگه موارد دیگری است که Edge را در بین برنامه های پیش فرض ویندوز جایگزین می کند.

 

اگرچه مرورگرهای قدرتمند زیادی برای سیستم عامل ویندوز وجود دارد ، اما ما Google Chrome را اکیداً توصیه می کنیم. تعداد برنامه های افزودنی موجود برای مرورگر Chrome و همچنین توانایی آن در مدیریت حافظه قابل ستایش است. با تشکر از امکان همگام سازی زبانه ها ، می توانید کار خود را روی یک برگه روی نسخه دسک تاپ بگذارید

 

و بقیه را در مرورگر Chrome تبلت یا تلفن هوشمند انجام داد. سرعت و امنیت مرورگر Chrome مثال زدنی است و هر بار یک بار ویژگی های جدید اضافه می شود.



:: برچسب‌ها:
دانلود گوگل کروم برای ویندوز xp , دانلود گوگل کروم برای ویندوز 7 , دانلود گوگل کروم برای ویندوز 10 64 بیتی , دانلود نرم افزار google chrome , دانلود گوگل کروم برای کامپیوتر با لینک مستقیم , نصب گوگل کروم فارسی , دانلود رایگان گوگل کروم برای ویندوز 7 32 بیتی , دانلود گوگل کروم برای ویندوز 8 ,
:: بازدید از این مطلب : 525
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399


ترفند برای دریافت مودم ip

 

گاهی اوقات اینترنت در خانه یا محل کار نیاز به تغییر گذرواژه‌ها دارد و این همان چیزی است که باعث می شود IP داشته باشیم.

 

از آنجا که در همه مودم ها ، برای ورود به صفحه تنظیمات ، باید آدرس IP آن را در مرورگر تایپ کنید تا به صفحه تنظیمات دسترسی پیدا کنید. بیشتر مودم ها یکی از دو آدرس 192.168.1.1 یا بصورت پیش فرض دارند

 مودم ایپی

192.168.0.1 اما به دلایلی ممکن است شما این آدرس را تغییر داده اید و نمی توانید آن را به خاطر بسپارید ، در این صورت باید مراحل زیر را برای یافتن این آدرس دنبال کنید:

 

روش 1: به منوی Windows Start بروید و cmd / k ipconfig را در پنجره Run تایپ کنید. اکنون در لیستی که ظاهر می شود ، عبارت Default Gateway را جستجو کنید. شماره مخالف ، آدرس IP روتر یا مودم شماست.

 

روش 2: مجددا به منوی Start و Run windows بروید و این بار cmd / k tracert را تایپ کنید تا آدرس IP در اولین خط این پنجره نمایش داده شود.

 

روش 3: اگر هیچ یک از این روش ها کار نکنند ، می توانید روتر یا مودم خود را مجدداً تنظیم کنید تا به تنظیمات اصلی آن برگردید. در این حالت ، آدرس IP شما به طور معمول 192.168.0.1 یا 192.168.1.1 خواهد بود.

 

برای تنظیم مجدد دستگاه ، به دنبال کلید زیر کلمه تنظیم مجدد باشید. حالا آن را فشار داده و 10 تا 15 ثانیه نگه دارید.

 

توجه داشته باشید که در صورت تنظیم مجدد مودم ، تمام تنظیمات ریست می شوند و اتصال شما قطع می شود. برای اتصال مجدد ، یا باید خودتان تنظیمات لازم را انجام دهید یا به ADSL ISP خود بروید و برای تنظیم مجدد به آنها مودم بدهید.



:: برچسب‌ها: تنظیمات مودم تی پی لینک , ورود به تنظیمات مودم با گوشی اندروید , ورود به تنظیمات مودم tp link , ورود به تنظیمات مودم dlink , سایت تنظیمات مودم tp link , ورود به تنظیمات مودم zyxel , تنظیمات مودم dlink , تنظیمات مودم تی پی لینک , آی پی مودم tp link , تنظیمات مودم ip link برای اینترنت مخابرات , سایت تنظیمات مودم , بدست آوردن آی پی مودم وایرلس دیگران , آی پی دادن به مودم , آموزش تغییر رمز مودم وایرلس ip link ,
:: بازدید از این مطلب : 544
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399


یکی از راه های افزایش امنیت و سرعت در حافظه های فلش

 

در مواردی با فلش مانند سرعت پایین فلش و حافظه کامل با مشکلاتی روبرو می شویم.
سرعت حافظه فلش درایوهای فلش اغلب با فرمت FAT32 هستند.

این قالب یک سیستم فایل 32 بیتی است که می تواند خوشه های بیشتری نسبت به سیستم ها داشته باشد
به یک پرونده قدیمی ، به علاوه این قالب ، آدرس دهید
قابلیت پشتیبانی از پارتیشنها تا 8 ترابایت. این قالب قادر به مدیریت پرونده ها است

اما اساساً امنیت بسیار ضعیف به نظر می رسد ، بنابراین آسیب زیادی به ویندوز وارد کرده است
NT وارداتی شد و مایکروسافت برای رفع اشکالات امنیتی مجبور به انتشار سیستم پرونده ای اخیر شدند
برای پوشش FAT32 ، این آخرین فرمت با نام NTFS منتشر شد.

 

این سیستم فایل ، که مخفف سیستم جدید File File System است ، قادر خواهد بود
خوشه های بیشتری را نسبت به Fat32 نشان دهید ، در نتیجه خوشه های NTFS کوچکتر هستند.

 

مزیت داشتن خوشه های کوچک این است که بیشتر فضای هارد دیسک را ذخیره می کنند.

این سیستم فایل حاوی ویژگی های فایل حاوی داده های پرونده در جدول فایل اصلی "MFT" است
ذخیره می کند ، بنابراین پرونده های حذف شده بسیار بهتر بازیابی می شوند تا به سادگی بتوانند آنرا حذف کنند
بقای پرونده حذف شده بیشترین خواهد بود.

 

فرمت NTFS از مجوزهای پرونده و دایرکتوری پشتیبانی می کند ، این ویژگی
امنیت فقط به بعضی از کاربران امکان دسترسی به پرونده ها و دایرکتوری های خاص را می دهد.

 

یکی دیگر از مزیت های این قالب ، سرعت بخشیدن به جستجو است
یک بخش برای فهرست بندی پرونده ها و پوشه ها وجود دارد.

 

اگر می خواهید قالب فلش درایو خود را به NTFS تغییر دهید ،

نحوه افزایش سرعت حافظه فلش
مراحل زیر را دنبال کنید

روی My Computer راست کلیک کرده و گزینه مدیریت را انتخاب کنید.
در پنجره ای که باز می شود ، به بخش مدیریت دیسک بروید و در جعبه جلوی آن چشمک بزنید
حافظه خود را پیدا کنید ، بر روی آن راست کلیک کرده و Format را انتخاب کنید.
اکنون پیامی برای شما نمایش داده می شود ، روی گزینه Ok کلیک کنید تا این پیام انتخاب شود.
یک پنجره جدید که حاوی تنظیمات فرمت مورد نظر شماست ، اکنون در این بخش قرار دارد
File System فرمت NTFS را انتخاب کرده و برای تغییر فرمت ، Ok را انتخاب کنید.



:: برچسب‌ها: نوسان سرعت فلش , علت پایین آمدن سرعت کپی در کامپیوتر , سرعت انتقال اطلاعات در فلش مموری , علت نوسان سرعت فلش , افزایش سرعت کپی در ویندوز 7 , افزایش سرعت فلش , علت پایین بودن سرعت usb , مشکل کند شدن سرعت usb , نرم افزار افزایش سرعت انتقال فلش مموری , افزایش سرعت کپی در ویندوز 7 , نرم افزار افزایش سرعت usb , چگونه سرعت کپی را افزایش دهیم , بالا بردن سرعت کپی در ویندوز ۱۰ , علت پایین آمدن سرعت فلش مموری , نوسان سرعت فلش , افزایش سرعت هارد اکسترنال ,
:: بازدید از این مطلب : 538
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399


رفع این برنامه نمی تواند در پیام خطای رایانه شما در ویندوز 10 شروع شود
 

به طور کلی ، بیشتر پیام های نمایش داده شده توسط فیلتر SmartScreen در Windows 10 SmartScreen Filter در ویندوز 10 شما را از برنامه هایی که توسط مایکروسافت تأیید نشده اند محافظت می کند ، بلکه فقط در صورت محافظت نرم است. به خاطر داشته باشید که می توانید به سادگی این پیام را ببندید.

 

 

به طور معمول ، بیشتر پیام های نمایش داده شده توسط فیلتر صفحه هوشمند در هر سطح دسترسی بوده و پس از ورود به حساب اصلی ویندوز ناپدید می شوند. اما مشکل اصلی این است که به دلیل این فیلتر ، شما نمی توانید برنامه را روی رایانه خود اجرا کنید.

 

 

در این پیام ، شما فقط به تماس با توسعه دهنده برنامه توصیه می شوید و راه دیگری برای اجرای نرم افزار مورد نیاز وجود ندارد. این پیام حتی ممکن است برای برنامه هایی که قبلاً بدون مشکل کار کرده اند نمایش داده شود. در اینجا نحوه حل این برنامه نمی تواند روی پیام خطای رایانه شما اجرا شود.

 
این برنامه ممکن است روی رایانه شما کار نکند

خطا در ویندوز 10 پیام خطا این برنامه نمی تواند در رایانه شخصی شما شروع شود

 

این پیام خطا معمولاً به دلیل عدم تطابق بین نسخه ویندوز 10 و برنامه نمایش داده می شود. با این حال ، این پیام هنگامی ظاهر می شود که کاربر دارای یک حساب کاربری رایانه ای جعلی بخواهد نرم افزار را با "دسترسی بیش از حد" اجرا کند.

 

این پیام خطا هنگام نصب برنامه ها نمایش داده می شود ، بنابراین اگر یک برنامه کامل روی رایانه شما نصب شده باشد ، قادر به مقابله با این پیام نخواهید بود. روش های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد:

 
از یک حساب کاربری استفاده کنید

با نمایش این پیام خطا ، نمی توانید به حساب سرپرست دسترسی پیدا کنید. اگر از یکی از حسابهای رایانه مهمان و غیر اصلی استفاده می کنید ، با استفاده از یک حساب سرپرست وارد ویندوز شوید. اگر در حین نصب برنامه هنوز با این پیام روبرو هستید ، روش بعدی را امتحان کنید.

 
نسخه 32 بیتی یا 64 بیتی

اگر از ویندوز 32 بیتی استفاده می کنید اما می خواهید یک برنامه 64 بیتی نصب کنید ، این پیام را مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر کاربر ویندوز 64 بیتی باشید و برنامه شما 32 بیتی باشد ، این امکان وجود دارد.

 

این برنامه ممکن است روی پیام خطای رایانه شما کار نکند. در این حالت تنها راه نصب این برنامه استفاده از همان نسخه ویندوز است.

 
صفحه هوشمند را غیرفعال کنید

اگر هر دو مورد بالا را بررسی کرده اید و هنوز این پیام را دریافت کرده اید ، بهتر است فیلتر صاف صفحه نمایش هوشمند را با هم خاموش کنید.

 

برای این کار به صفحه کنترل "Control Panel" بروید و بر روی آیکون سیستم "System" کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود ، "Security" و سپس "Security and Maintenance" را وارد کنید.

 

در پنجره جدیدی که باز می شود ، "Windows SmartScreen" را پیدا کرده و در زیر آن "تغییر تنظیمات" را کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: ارور gpt هنگام نصب ویندوز 10 , ارور هنگام نصب ویندوز 7 , آموزش نصب ویندوز 10 , ارور 0x8007025d در حین نصب ویندوز , مشکل نصب نشدن ویندوز 10 , گير كردن نصب ويندوز 10 , مشکل در نصب ویندوز 10 just a momen , مدت زمان نصب ویندوز 10 , رفع مشکل اجرا نشدن برنامه ها در ویندوز 10 , مشکل ریست نشدن ویندوز 10 , خطا در نصب ویندوز 7 , چرا ویندوز نصب نمی شود , ارور هنگام نصب ویندوز 10 , بسته شدن ناگهانی پنجره ها در ویندوز 10 , گير كردن نصب ويندوز 10 , علت نصب نشدن نرم افزار در ویندوز 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 594
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

گذرواژه را روی پرونده های zip قرار دهید

در این مقاله ما یک راه حل برای رمزگذاری فایل های فشرده را به شما آموزش خواهیم داد. در این گزارش به شما آموزش می دهیم که چگونه پسورد را در پرونده های zip و rar zip قرار دهید.

 

به گفته Talab: بسیاری از کاربران برای دسته بندی و کاهش اندازه پرونده های خود از نرم افزار WinZip یا WinRar استفاده می کنند ، اما چگونه می توان اطلاعات را در این برنامه ها رمزگذاری کرد؟

 

1. برای این کار کافیست روی پرونده مورد نظر خود راست کلیک کرده و Add To Archive را انتخاب کنید.

 

2. سپس پرونده zip را باز کرده و از تب Advance بر روی Set Password کلیک کنید.

 

3. در نرم افزار WinZip ، از منوی Tools گزینه Encrypt Zip File را انتخاب کنید ، روی پنجره هشدار کلیک کنید OK.

 

4- اکنون می توانید رمز عبور مورد نظر خود را در نرم افزار وارد کرده و دکمه OK را بزنید. رمزگذاری پرونده zip شما کامل است.



:: برچسب‌ها: ZIP ، RARبازیابی رمز فایل rar , تغییر رمز فایل rar , کرک فایل زیپ , دانلود برنامه rar password unlocker , چگونه رمز فایل زیپ را بشکنیم , شکستن رمز فایل زیپ بدون نرم افزار , استخراج فایل های زیپ بدون پسورد , باز كردن فايل rar پسورد دار در کامپیوتر , شکستن رمز فایل فشرده , شکستن رمز فایل زیپ بدون نرم افزار , شکستن رمز فایل زیپ با نرم افزار rar password unlocker , استخراج فایل های زیپ بدون پسورد , چگونه رمز فایل زیپ را بشکنیم , نرم افزار شکستن و حذف پسورد فایل rar , شکستن رمز فایل زیپ اندروید , شکستن رمز فایل زیپ با نرم افزار passfab rar password recovery , بدست اوردن پسورد فایل زیپ , دانلود winrar کرک شده , دانلود winrar برای ویندوز 10 64 بیتی , دانلود winrar p30download , دانلود winrar 32 بیتی , دانلود winrar فارسی برای اندروید , دانلود winrar برای اندروید , دانلود winrar 20 , دانلود winrar برای ویندوز 8 , , رمز گذاری روی فایل زیپ اندروید , چگونه رمز فایل زیپ را بشکنیم , رمز گذاری روی فایل rar , برداشتن رمز فایل rar , دانلود winrar , شکستن رمز فایل زیپ , چگونه روی پوشه رمز بگذاریم در ویندوز 7 , RAR password Genius ,
:: بازدید از این مطلب : 606
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

برای یادگیری نحوه افزایش توجه ماوس در ویندوز ، می توانید تالاب زیر را دنبال کنید.

 
ویژگی Enhance Pointer Precision بصورت پیش فرض در ویندوز فعال شده است ، اما می توانید مراحل زیر را برای بهبود و سرعت بخشیدن به مشکل و شکایت خود دنبال کنید.
Enhance pointer precision

ابتدا به Panel Inspection بروید و بر روی انتخاب ماوس کلیک کنید.

 

کاربرانی که ویندوز 10 را اجرا می کنند ابتدا باید Devices-Settings-Mouse را انتخاب کنند.

 

ترفند برای افزایش دقت ماوس در ویندوز
چگونه سرعت ماوس را افزایش دهیم؟

 

سپس بر روی تب Pointers Option کلیک کنید.

 

ترفند برای افزایش دقت ماوس در ویندوز

 

در کادر اول Enhance دقت اشاره گر را انتخاب کنید.

می توانید از قسمت نشان داده شده در عکس با علامت پیکان ، سرعت ماوس را افزایش دهید.

 

ترفند برای افزایش دقت ماوس در ویندوز
سرعت ماوس را افزایش دهید

 

در پایان روی Ok کلیک کنید.

پس از این مراحل ، ماوس با حداکثر سرعت حرکت می کند و برای کارهایی که نیاز به توجه بیشتری دارند استفاده های بی شماری می کند.



:: برچسب‌ها: نرم افزار موس گیمینگ , نحوه تنظیم dpi موس , نرم افزار مختص به تنظیم dpi , تشخیص dpi موس , نرم افزار موس tsco , دانلود برنامه تغییر موس , نرم افزار تنظیمات موس , تنظیمات موس گیمینگ , دقت ماوس , تشخیص dpi موس , خرید موس عمودی , تنظیمات موس گیمینگ , دکمه cpi روی موس , برنامه تنظیم dpi موس , ماوس بلوتوث , بهترین dpi موس برای بازی , موس مخصوص بازی ,
:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399


ویندوز 10 یکی از امن ترین ویندوزهای تاریخ است که کیفیت بسیار خوبی دارد. سپس می توانید با ارسال شماره تلفن در ویندوز 10 مجبور شوید !! دنبال تالاب باشید.

 

مایکروسافت هنگام نصب نسخه جدید ویندوز 10 از کاربران خود درخواست می کند که شماره تلفن همراه خود را تهیه کنند.

 

طبق گفته Talab: در هنگام نصب ویندوز 10 درخواست دریافت شماره تلفن همراه؛ ساخت 17063 ویندوز 10 مایکروسافت از کاربران خود می خواهد در طی مراحل راه اندازی شماره تلفن همراه دریافت کنند ، و اگر از دادن شماره به مایکروسافت خودداری کنید ، اجازه نخواهید داشت نسخه جدید ویندوز 10 را روی رایانه خود نصب کنید.

 

در صفحه ای که برای این منظور نمایش داده می شود ، مایکروسافت دلیل درخواست شماره تلفن برای اتصال رایانه به تلفن همراه را اعلام می کند و می گوید؛ ویندوز همه دستگاههای شما را دوست دارد و این کار را برای بهبود فعالیت کاربر انجام می دهد.

ارسال شماره تلفن در ویندوز 10 اجباری شد!

 

متأسفانه دکمه "پرش" برای پرش از این صفحه وجود ندارد و باید شماره موبایل خود را وارد کنید. با وارد کردن شماره خود ، یک پیام متنی از مایکروسافت دریافت خواهید کرد که اعلام می کند این دو دستگاه به هم متصل هستند.

 

طبريال این به شما امکان می دهد از امکاناتی مانند "ادامه در رایانه شخصی" استفاده کنید ، ویژگی Continue on PC به کاربران امکان می دهد تجربه مرور وب خود را از سیستم عامل های موبایل با رایانه شخصی خود به اشتراک بگذارند.

 

نسخه های اولیه به کاربران ویندوز 10 مایکروسافت این امکان را می داد که از این امر پرش کنند. هنوز مشخص است که آیا مایکروسافت در صورت شکایت کافی از کاربران ، تصمیم به بازگشت دکمه "پرش" خواهد گرفت یا خیر.



:: برچسب‌ها: باز كردن فايل vcf در کامپیوتر , دانلود مخاطب vcf , ویرایش فایل vcf در کامپیوتر , فرمت مخاطبین در اندروید , انتقال مخاطبین از کامپیوتر به گوشی , دانلود contacts vcf , ساخت فایل vcf در کامپیوتر , ذخیره شماره تلفن در کامپیوت , دانلود برنامه نمایش مخاطبین در کامپیوتر , نرم افزار مدیریت مخاطبین در کامپیوتر , دانلود دفترچه تلفن برای ویندوز , نرم افزار ثبت شماره تلفن , فارسی , دانلود نرم افزار phonebook , نرم افزار کانتکت برای ویندوز ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

نرم افزار Windows 7 Manager ابزاری قدرتمند برای تنظیم ، بهینه سازی و تمیز کردن ویندوز 7. این نرم افزار شامل 30 ابزار مختلف برای بهبود عملکرد و افزایش کارایی و افزایش امنیت ویندوز 7. با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی نرم افزارها و اطلاعات سخت افزاری سیستم شما با یک کلیک.

 

بهینه سازی و سرعت بخشیدن و تمیز کردن رجیستری ، مدیریت راه اندازی ، آزاد کردن فضای هارد دیسک اشغال شده با حذف پرونده های بی فایده ، کپی و کپی. ویرایش تنظیمات مربوط به نمایش منوها برای افزایش سرعت و کارآیی ، حفظ امنیت با پاک کردن کلیدهای رجیستری ، کلمه عبور و اطلاعات شخصی ، بهینه سازی تنظیمات شبکه برای افزایش سرعت اتصالات شبکه از ویژگی های این نرم افزار است.

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به رایانه شما

هنگام خرید رایانه جدید یا نصب مجدد ویندوز ، عملکرد کامپیوتر شما به دلیل رایانه جدید یا بعد از نصب مجدد ویندوز بسیار بالاتر از گذشته است. اکنون با چند ترفند می توانید سرعت و کارایی رایانه خود را حتی بیشتر کنید.

 

اولین قدم تمیز کردن سیستم رایانه است. "برای رایانه هایی که چند ماه خریداری شده اند"

 

Wetland Magazine: ابتدا کامپیوتر را خاموش کرده و سپس برق را خاموش کنید. اکنون پرونده کامپیوتر را با دقت باز کنید. بسیار مراقب باشید ، به خصوص اگر این اولین بار باشد.

 

اشیاء فلزی را در قسمت مورد یا نزدیک تابلوهای رایانه قرار ندهید زیرا این امر می تواند به قطعات الکترونیکی آسیب برساند. از لمس کردن اجزای الکترونیکی روی تابلوهای "مدار الکترونیکی" رایانه خودداری کنید ، زیرا برق استاتیک از اصطکاک لباس شما احتمالاً باعث آسیب و سوزاندن آن می شود. حالا گرد و غبارهایی را که در قسمت انتهایی جمع شده است با دقت تمیز کنید. اطمینان حاصل کنید که فن های سیستم شما هموار و بدون گرد و غبار می چرخند.

 

پس از اتمام ، پرونده را ببندید ، برق را روشن کنید و رایانه خود را روشن کنید. اکنون زمان آن رسیده است که برنامه های غیر ضروری را روی سیستم حذف کنید ، برای این منظور به منوی Start رفته و سپس Control Panel را انتخاب کنید تا پنجره آن باز شود.

 

سپس Add یا حذف Programs را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. یک پنجره باز خواهد شد که لیست برنامه های نصب شده در رایانه شما را نشان می دهد. نرم افزاری را که نصب کرده اید انتخاب کرده و حذف نکنید. با سایر برنامه های نصب شده کار نکنید زیرا اگر درایور سخت افزار یا برنامه لازم را از سیستم خود حذف کنید ، سیستم شما با مشکل روبرو خواهد شد.



:: برچسب‌ها: دانلود بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز , پاکسازی ویندوز 7 , Win 7 manager , بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز 7 , آموزش کار با نرم افزار windows 7 manager , دانلود مدیریت فایل برای ویندوز 7 , Windows 7 Manager , Windows 7 manager 5 , 2 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

با نحوه نصب برنامه FreeStyle Dash freestyle در Xbox 360 آشنا شوید
2. سبک رایگان 3

شما باید این برنامه را داشته باشید تا بتوانید راحت تر وارد تنظیمات Xboxton شوید و همچنین بازی های خود را اجرا کرده و به صورت آنلاین بازی کنید. ویژگی های این نرم افزار: اجرای آسان بازی های آنلاین بازی با پیوند سیستم دسترسی سریعتر به تنظیمات Xbox کار با تم ، کاربری زیبا و متفاوت و بسیار ساده و…

 

لینک دانلود نرم افزار سبک 3 رایگان


ابتدا نرم افزار رایگان سبک 3 را بارگیری کنید و دستورالعمل های زیر را دنبال کنید.
 
1. ابتدا یک درایو فلش fat32 را برداشته و محتویات فایل بارگیری شده را کپی کنید.
 
2. فلش مموری را به Xbox وصل کنید و نرم افزار xexmenu "xexmenu آموزش اجرای نرم افزار" را اجرا کنید و از طریق آن محتویات پوشه را در ریشه هارد خود کپی کنید.
 
3. سپس نرم افزار dash start start "آموزش نرم افزار Dash start" را اجرا کنید
 
4- وقتی وارد پرتاب dash شوید ، وارد بخش مسیرها شوید و به جستجوی گزینه پیش فرض بپردازید ، و سپس بر روی آن کلیک کنید ، مکانی را که کپی کرده اید freestyle مانند hdd1: / free style 3 / default.xex را انتخاب کنید.
 
 
5. سپس rb را بزنید و تغییرات را در پرتاب کنید. "شما همیشه باید تغییرات خود را در start.ini ذخیره کنید.
 
 
6. سپس دکمه وسط را روی کنترلر Xbox بزنید و xbox home را انتخاب کنید.
 
 
اکنون سبک رایگان 3 در حال اجرا است.

با نحوه نصب برنامه FreeStyle Dash freestyle در Xbox 360 آشنا شوید
3. راه اندازی خط

با این برنامه می توانید به تمام تنظیمات Xbox خود دسترسی پیدا کنید. ویژگی های این نرم افزار: دسترسی آسان به تنظیمات اصلی Xbox دسترسی آسان به اطلاعات Xbox مانند کلید cpu و…

 

Dash دانلود لینک دانلود نرم افزار

 
آموزش نصب راه اندازی داش
ابتدا نرم افزار dash پرتاب "یک لینک بارگیری در انتهای مقاله وجود دارد" را بارگیری کنید
 
 
1. یک درایو فلش 32 چربی بگیرید و محتویات فایل بارگیری شده را در آن قرار دهید ، و سپس فلش مموری را به Xbox وصل کنید.
 
 
2. اگر از داشبورد رسمی استفاده می کنید ، تمام کاری که باید انجام دهید اینست که نرم افزار xexmenu را اجرا کنید و محتویات پوشه را در هارد دیسک خود کپی کنید و اگر از سبک رایگان استفاده می کنید ، تمام کاری که باید انجام دهید اینست که وارد مدیریت فایل شوید و درج کنید. پرونده درایو خود را کپی کنید.
 
3. سپس وارد پوشه نصاب شوید و default.xex را اجرا کنید و از این نرم افزار لذت ببرید.



:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار کامپیوتر 2018 , دانلود مجموعه نرم افزار کامپیوتر 2018 , بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2019 , بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2018 , لیست نرم افزارهای کاربردی کامپیوتر , دانلود تلگرام برای کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر , سایت معتبر دانلود نرم افزار , دانلود برنامه کامپیوتری , دانلود برنامه شبکه ای , دانلود بهرینهای نرم افزار ها , دانلود نرم افزار کامپیوتر , بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2019 , سایت معتبر دانلود نرم افزار , دانلود نرم ا ,
:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

آموزش نصب FreeStyle Dash در دستگاه های RGH و JTAG

در اینجا ما به شما یاد داده ایم که چگونه به راحتی برنامه های کپی ایکس باکس 360 را نصب کنید. شما به راحتی می توانید بازی Xbox 360 را نصب کرده و از آن لذت ببرید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
 
هزینه نصب برنامه های زیر در خارج از کشور بیش از 30 هزار تومان است. خود را به صورت رایگان با این آموزش نصب کنید.
 
بعد از اینکه Xbox خود را تغییر دادید ، باید برخی از برنامه ها را نصب کنید تا بتوانید راحت تر با Xbox Jigsaw خود کار کنید.
 
 
نرم افزار مورد نیاز:
 
1. منوی xex
 
2. سبک رایگان 3
 
3. راه اندازی خط
 
با نحوه نصب برنامه FreeStyle Dash freestyle در Xbox 360 آشنا شوید
1. منوی xex

حتما باید این برنامه را نصب کنید تا راحت تر بتوانید بازی های خود را نصب کنید. ویژگی های این نرم افزار: نصب آسان بازی ها فل استخراج بازی ها از فلش به کنسول سخت استخراج بازی ها از دیسک آسان کپی کردن فایل ها دسترسی بهتر به پرونده ها و…

 لینک دانلود نرم افزار منو Xex  آموزش نصب نرم افزار Xexmenuابتدا نرم افزار xexmenu "می توانید در انتهای پست بارگیری کنید" را بارگیری و سپس طبق آموزش زیر مرحله به مرحله را انجام دهید.  1. ابتدا یک فلاش را با فرمت fat32 فرمت کنید و پوشه ای بنام محتوا را در آن ایجاد کنید و در پوشه محتوا پوشه ای بنام 000000000000000000 "16 تا صفر" ایجاد کنید.  


2. سپس محتوای پوشه بارگیری شده را در پوشه 000000000000000000 قرار داده و فلش را به Xbox وصل کنید.
 
 
3. وقتی به داشبورد رسمی می روید ، به بخش بازی های من بروید و سپس به نسخه ی نمایشی بروید و xexmenu را اجرا کنید.
 
 
4- همچنین می توانید تنظیمات کنسول را وارد کرده و به بخش ذخیره سازی رفته و فلش خود را انتخاب کرده و روی محتوای انتقال کلیک کنید تا منوی xex را روی دیسک سخت خود نصب کنید. "حتی اگر از سبک رایگان استفاده می کنید ، فقط به مدیر پرونده بروید و فلاش خود را انتخاب کرده و محتویات آن را در هارد دیسک خود hdd1 کپی کنید: / content / 000000000000000000»



:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار NXE2GOD , دانلود , دانلود نرم افزار J Runner , دانلود برنامه NXE2GOD , دانلود نرم افزار xex Menu برای Xbox 360 , Nex2god download , دانلود نرم افزار 360mpGu , دانلود Dashlaunch , آموزش نصب dashlaunch , دانلود نرم افزار xex Menu برای Xbox 360 , دانلود برنامه Aurora برای Xbox 360 , تنظیمات dashlaunch , دانلود نرم افزار NXE2GOD , آموزش jtag xbox 360 , دانلود آپدیت ایکس باکس 360 جیتگ , نصب بازی روی ایکس باکس 360 جیتگآموزش کار با برنامه freestyle , دانلود برنامه Aurora برای Xbox 360 , آموزش نصب بازی با xexmenu , دانلود بازی xbox 360 iso , دانلود freestyle dash v3 775 , وصل شدن ایکس باکس 360 کپی خور به اینترنت , دانلود برنامه xm360 , نصب بازی روی ایکس باکس 360 جیتگ ,
:: بازدید از این مطلب : 1739
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

پس از اتمام ، این فرصت خوبی است که هارد دیسک خود را مرتب کنید. برای انجام این کار ، درایو C "هر درایویی که ویندوز روی آن نصب شده است" را انتخاب کرده و سپس بر روی آن راست کلیک کرده و آخرین گزینه را انتخاب کنید ، Properties ، یک پنجره جدید باز خواهد شد ، بر روی Disk Cleanup کلیک کنید تا اجرا شود ، سپس قسمت هایی که حجم زیادی دارند اشغال کنید ، در صورت عدم نیاز به آنها را انتخاب کنید و سپس بر روی OK کلیک کنید.

 

پس از انجام این مرحله نوبت به مرتب سازی پرونده ها بر روی دیسک سخت شما می رسد ، با انباشت فایل ها به طور مرتب و منظم در کنار هم ، سرعت و کارایی دیسک سخت و البته کامپیوتر شما افزایش می یابد. این به Defrag معروف است.

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7

شما باید ابزارها را از همان پنجره Properties درایو خود انتخاب کنید. در این بخش سه بخش وجود دارد که برای باز کردن پنجره ، بخش Defragmentation را انتخاب می کنیم.

 

اکنون درایو C را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه Defragment کلیک کنید تا Defrag را شروع کنید. بسته به ظرفیت هارد دیسک شما و میزان اشغال آن ممکن است انجام این کار طولانی باشد. همین کار را برای درایوهای دیگر خود نیز انجام دهید.

 

پس از انجام این کار ، وقت آن رسیده است که هنگام راه اندازی ویندوز از یک دسته برنامه های غیر ضروری خلاص شوید و فضای خود را کاهش داده و میزان مصرف CPU را کند کنید و سرعت و کارایی رایانه را کاهش دهید.

 

برای این کار به منوی Start رفته و Run را انتخاب کنید. اکنون در پنجره ای که باز می شود ، msconfig را تایپ کرده و سپس ok را بزنید.

یک پنجره جدید باز خواهد شد. آخرین گزینه را انتخاب کنید ، راه اندازی کنید. اکنون لیستی از تمام برنامه هایی که با شروع Windows اجرا می شوند نمایش داده می شود.

 

شما باید برنامه های غیر ضروری را انتخاب کرده و علامت آنها را بردارید. به عنوان مثال ، به دنبال برنامه هایی مانند Nero ، winamp ، iTunes Helper و و باشید و مراقب باشید که فقط آنها را بردارید و آنها را غیرفعال نکنید ، و بخش های دیگری را که ممکن است به طور جدی به ویندوز شما آسیب برساند و احتمال اینکه ویندوز شما باشد ، لمس نکنید. بوت نخواهد شد بسیار زیاد است است. پس از انجام این مراحل ، یک بار کامپیوتر خود را خاموش کرده و مجدداً آن را مجدداً راه اندازی کنید.



:: برچسب‌ها: حل مشکل مصرف بیش از حد cpu در ویندوز 7 , کاهش مصرف cpu در ویندوز 7 , دانلود نرم افزار بهینه ساز cpu , کاهش مصرف cpu در ویندوز 10 , نرم افزار افزایش سرعت cpu , نرم افزار بهینه سازی cpu , تنظیمات cpu در ویندوز 10 , نمایش مصرف cpu در ویندوز 10 , حل مشکل مصرف بیش از حد cpu در ویندوز 7 , کاهش مصرف cpu در ویندوز 10 , کاهش مصرف cpu در ویندوز 7 , نرم افزار کاهش مصرف cpu , کنترل مصرف cpu , مصرف زیاد cpu در ویندوز 10 , نمایش میزان مصرف cpu اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 537
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

در پیدا کردن نقطه اتصال مشکل دارید. توصیه می کنم با یک دوربین (موبایل) از نقطه اتصال این سیم به مادربرد عکس بگیرید تا بعداً مشکلی ایجاد نشود.

 

محیط بیرون و لبه های تیغه ها را با پارچه کاملاً تمیز کنید (اگر رطوبت بسیار کمی دارد).

 

سپس برچسب را به آرامی در وسط فن بلند کنید تا شافت فن را علامت بزنید. ممکن است برخی از فن ها لایه لاستیکی یا مشابه آن را در شافت خود داشته باشند.

 

همچنین می توان آن را با نوک ناخن یا پیچ گوشتی و سپس یک یا دو قطره روغن با قطره چکان داخل محور چرخش فن بلند کرد. (تصویر زیر)

 

برچسب و موارد دیگر را تعویض کرده و فن را در قسمت موردی دوباره نصب کنید. اطمینان حاصل کنید که فن به طور صحیح روی سی پی یو نصب شده است و سیم کاملاً به مادربرد در جای صحیح وصل شده است ، سپس کیس را ببندید و سیستم را مجدداً راه اندازی کنید. برق را روشن کنید و آن را روشن کنید.

به احتمال زیاد ، این بار پس از روشن کردن رایانه ، از کمبود صدای فن شگفت زده خواهید شد!



:: برچسب‌ها: چرا نقطه اتصال وصل نمیشود , روشن نشدن وای فای و بلوتوث گوشی , مشکل نقطه اتصال قابل حمل , چگونه به اینترنت دیگران وصل شویم , نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست , گوشی به وای فای وصل میشه ولی اینترنت نداره , تنظیمات وای فای گوشی سامسونگ , نقطه اتصال گوشی سامسونگ , چگونه به اینترنت دیگران وصل شویم , چرا نقطه اتصال وصل نمیشود , نقطه اتصال تلفن همراه , نقطه اتصال گوشی شیائومی کجاست , مشکل نقطه اتصال j5 , چرا نقطه اتصال گوشی روشن نمیشود , اشتراک گذاری اینترنت با بلوتوث , چگونه برای نقطه اتصال گوشی سامسونگ رمز بگذاریم , مشکل نقطه اتصال قابل حمل , چرا نقطه اتصال وصل نمیشود , مشکل وصل نشدن هات اسپات به ویندوز 7 , مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز 7 , مشکل اتصال به اینترنت گوشی سامسونگ , مشکل اتصال به اینترنت در ویندوز 10 , علت وصل نشدن کامپیوتر به اینترنت با کابل , علت وصل نشدن لپ تاپ به اینترنت در ویندوز 7 ,
:: بازدید از این مطلب : 520
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
مجموعه: ترفندهای رایانه ای
10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
سرعت و بهینه سازی ویندوز 7

پس از مدتی شاهد کاهش سرعت در ویندوز 7 خواهیم بود که مشکلاتی همچون کندی برنامه ها و کند کردن ویندوز را ایجاد می کند. در اینجا بهترین راهکارها برای به روزرسانی و بهینه سازی ویندوز 7 آورده شده است. در آخر ، ما یک نرم افزار مفید را برای بهینه سازی ویندوز 7 معرفی کردیم که برای نصب و خلاص شدن از شر ویندوز آهسته ، باید نرم افزاری مفید را معرفی کنیم. در این مقاله ، ما سعی داریم روش های بهینه سازی ویندوز 7 را برای عملکرد بهتر بررسی کنیم.

 

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7

1. اولین قدم در بهینه سازی ویندوز 7 استفاده از ابزار عیب یابی است که بطور خودکار مشکلات را برطرف می کند و برطرف می کند. برای این کار: در قسمت Start کلمه Troubleshooting را تایپ کرده و Troubleshooting را انتخاب کنید. در زیرمنوی System and Security ، بررسی مشکلات مربوط به عملکرد را انتخاب کنید. و سپس جادوگر را دنبال کنید.

 

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
ویندوز 7 را با استفاده از ابزار عیب یابی بهینه کنید

 

2. برای بهینه سازی ویندوز 7 برنامه هایی را که استفاده نمی کنید حذف کنید. بهترین راه برای حذف برنامه هایی که قبلاً نصب کرده اید استفاده از برنامه ها و ویژگی ها برای این منظور است:

شروع —-> نوع: برنامه ها و ویژگی ها ——> برنامه ها و ویژگی ها را انتخاب کنید

 

10 راه ساده برای سرعت بخشیدن و بهینه سازی ویندوز 7
بهینه سازی ویندوز 7

 

3. در مرحله سوم بهینه سازی ویندوز 7 ، برنامه های غیر ضروری را در Startup غیرفعال کنید. طبق معمول ، بسیاری از برنامه ها طوری طراحی شده اند که به طور خودکار به بخش Startup بروند. برای این کار به مسیر زیر بروید:

—–> msconfig را اجرا کنید

 

ویندوز 7 را با استفاده از ابزار راه اندازی بهینه کنید

 

در پنجره ظاهر شده ، برگه راه اندازی را انتخاب کنید. غیرفعال کردن برنامه ای که فکر می کنید هنگام راه اندازی ویندوز برای اجرای آن ضروری نیست.

 

4- ویندوز 7 را با استفاده از Defragment بهینه کنید:

دیسک سخت خود را پیش فرض کنید. به این منظور :

شروع type - نوع: Disrag Defragmenter

 

 

ویندوز 7 را با استفاده از ابزار Defragment بهینه کنید

5- با خاموش کردن شفافیت ، ویندوز 7 را بهینه کنید: یکی از جلوه هایی که در ویندوز 7 طراحی شده است ویژگی شفافیت است که البته برای غیرفعال کردن آن رم زیادی را می گیرد:



:: برچسب‌ها: دانلود بهترین برنامه افزایش سرعت کامپیوتر , دانلود بهترین نرم افزار افزایش سرعت ویندوز 10 , نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر ویندوز 8 , افزایش سرعت یک نرم افزار , دانلود نرم افزار افزایش سرعت دانلود برای ویندوز , نرم افزار بهینه سازی کامپیوتر , نرم افزار افزایش سرعت cpu , بهترین نرم افزار بهینه سازی ویندوز 10 , بهینه سازی سرعت ویندوز 7 , افزایش سرعت هارد در ویندوز 7 , افزایش سرعت بازی در ویندوز 7 , آموزش تصویری بالا بردن سرعت ویندوز 7 , نرم افزار افزایش سرعت ویندوز 7 , افزایش سرعت cpu در ویندوز 7 , افزایش سرعت بالا آمدن ویندوز 7 , افزایش سرعت کامپیوتر در ویندوز 10 ,
:: بازدید از این مطلب : 521
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

هنگام وارد کردن هوا در این دریچه ها ، مراقب باشید که خیلی سخت سمپاشی نشود ، زیرا این باعث آسیب دیدن پره های فن کامپیوتر می شود. برای تمیز کردن لبه های سوراخ ها و تیغه های فن از یک پارچه پزشکی استفاده کنید.

 

هرگز کمپرسور هوا را روی پروانه فن قرار ندهید ، زیرا این ممکن است باعث گرم شدن بیش از حد چرخ شود.

 

بنادر

پس از تمیز کردن هوا و سوراخ های فن ، به درگاه ها بروید. این پرتال ها مکان هایی هستند که انبوهی از آن جمع می شوند. برای از بین بردن آنها باید از یک پارچه پزشکی استفاده کنید.

 

یک دمنده هوای فشرده در اینجا همچنین می تواند به تمیز کردن درگاه ها کمک کند. فقط مراقب باشید اشیاء را به عمق بنادر با فشار هوا ارسال نکنید.

 

نمایش دادن

اگر می خواهید صفحه را پاک کنید ، حتما قبل از انجام این کار لپ تاپ را خاموش کنید. باز هم از یک تکه کتانی مانند تی شرت استفاده کنید و هرگز از پارچه های مقاوم در برابر خراش استفاده نکنید.

 

هرگز از کاغذ توالت برای تمیز کردن صفحه استفاده نکنید. هرگز برای تمیز کردن صفحه از راه حل های تمیز کننده مبتنی بر آمونیاک استفاده نکنید.

 

اگر از این راه حل ها استفاده می کنید ، صفحه نمایش به پایان رسیده است. برای این کار ، حتما از راه حل های ایمن برای تمیز کردن مانیتور خود استفاده کنید. همیشه محلول را روی پارچه اسپری کنید و از اسپری مستقیم روی صفحه خودداری کنید.

 

پارچه را از روی چپ به راست و از بالا به پایین روی صفحه بکشید. همچنین می توانید با مخلوط کردن ایزوپروپیل الکل و آب پاک کننده خود را تهیه کنید. این محلول باید حاوی قسمتهای مساوی از آب و الکل باشد.

 

صفحه کلید

این صفحه کلید یکی از کثیف ترین قسمت های یک کامپیوتر است و می تواند هنگام کار روی آن انواع غذا و نوشیدنی را بریزد. بسیاری از اشیاء به انگشتان شما می چسبند و از این طریق وارد صفحه کلید خود می شوید.

 

برای از بین بردن ذرات و ذراتی که در زیر صفحه کلید غرق شده اند از فن هوای فشرده مورب استفاده کنید. به دفترچه لپ تاپ خود مراجعه کنید. زیرا کلیدهای صفحه کلید شما برای تمیز کردن قابل جدا شدن است.

 

پس از تمیز کردن ، مطمئن شوید که کلیدها در وضعیت صحیح قرار دارند. پارچه پزشکی ابزاری مفید برای تمیز کردن کلیدها و محیط اطراف آنها است.



:: برچسب‌ها: از بین بردن خش روی بدنه لپ تاپ , تميز كردن فن لپ تاپ با سشوار , چگونه زیر دکمه های لپ تاپ را تمیز کنیم , روش تميز كردن ال سي دي لپ تاپ , پولیش بدنه لپ تاپ , خش گیر لپ تاپ , اسپری تمیز کننده لپ تاپ , ترمیم رنگ لپ تاپ , چگونه صفحه نمایش لپ تاپ را تمیز کنیم , برق انداختن لپ تاپ , چگونه زیر دکمه های لپ تاپ را تمیز کنیم , از بین بردن خش روی بدنه لپ تاپ , تميز كردن صفحه لپ تاپ با الکل , اسپری تمیز کننده لپ تاپ , پولیش بدنه لپ تاپ , چگونه لپ تاپ را تمیز کنیم ,
:: بازدید از این مطلب : 645
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

چگونه کامپیوتر خود را تمیز کنید
مجموعه: ترفندهای رایانه ای
چگونه کامپیوتر خود را تمیز کنید

چگونه کامپیوتر خود را تمیز کنید

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به تمیز کردن رایانه خود اهمیت می دهید ، این مراحل را دنبال کنید.

 

قسمت خارجی:
برای تمیز کردن کیس و کیس لپ تاپ از یک تکه پارچه کتانی که می تواند جزئی از یک تیشرت قدیمی باشد استفاده کنید.

 

برای این کار هرگز از پارچه های راه راه یا ساینده استفاده نکنید.

 

برای تمیز کردن از پارچه یا پارچه خشن استفاده نکنید. به یاد داشته باشید که هرگز اسپری تمیز کننده را مستقیماً روی کیف لپ تاپ نپاشید ، بلکه آن را روی پارچه بریزید و سپس آن را روی کیف بمالید.

 

دریچه ها

برای تمیز کردن دریچه های رایانه می توانید از یک کمپرسور فن استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: دمنده هوا برای کامپیوتر , گردگیری کیس کامپیوتر , آموزش سرویس کامپیوتر , چگونه کامپیوتر خود را تمیز کنیم , پیچ کیس کامپیوتر , نقشه مادربرد کامپیوتر , گرد و خاک کامپیوتر , تمیز کننده کیس , آموزش گردگیری کامپیوتر , اسپری تمیز کننده کامپیوتر , تمیز کننده کیس , فن تمیز کننده کامپیوتر , خاک گیری کامپیوتر , آموزش سرویس کامپیوتر , گرد و خاک کامپیوتر , اسپری تمیز کننده کیس کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399

شما نمی توانید نقطه اتصال را پیدا کنید. توصیه می کنم با استفاده از دوربین (موبایل) از نقطه اتصال این سیم به مادربرد عکاسی کنید تا در آینده این مشکل ایجاد نشود.

 

محیط خارجی و لبه های تیغه ها را با پارچه کاملاً تمیز کنید (اگر رطوبت بسیار بسیار کمی در آن وجود دارد).

 

سپس با دقت برچسب را بر روی وسط فن بلند کنید تا شافت فن را علامت گذاری کنید برخی از فن ها ممکن است لایه لاستیکی یا مشابه آن را در شافت خود داشته باشند.

 

همچنین می توان با نوک ناخن یا پیچ گوشتی بلند شد و سپس یک یا دو قطره روغن با یک قطره چکان داخل محور پنکه نصب کرد. (تصویر زیر)

 

برچسب و موارد دیگر را تعویض کرده و فن را در داخل شاسی قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که فن به درستی در CPU نصب شده است و سیم کاملاً در جای مناسب به مادربرد وصل شده است ، سپس کیس را ببندید و سیستم را مجدداً راه اندازی کنید. برق را روشن کنید و آن را روشن کنید.




:: برچسب‌ها: نچرخیدن فن سی پی یو , اگر cpu بسوزد چه میشود , علت روشن نشدن فن سی پی یو , نشانه های خرابی سی پی یو , روغن کاری فن سی پی یو , علت کار نکردن فن کیس , تعمیر فن کامپیوتر , قیمت فن کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399



همیشه از من سؤال می شد که فن رایانه من سر و صدای زیادی ایجاد می کند یا چگونه می توانم نویز فن را کاهش دهم؟

 

اول از همه ، نکته اول این است که وقتی فن شروع به ایجاد سر و صدای اضافی می کند ، به این معنی نیست که مشکلی دارد و نیاز به تعویض دارد. پایین رفتن فن و نتوانستن قسمت را خنک کند ، یک چیز است و فن کثیف و گرد و غبار دیگری است.

پایین آوردن سرعت فن زمانی خطرناک است که بتوانید با چرخاندن با دست ، تیغه های فن را متوقف کنید ، اما اگر در شرایط دیگری غیر از این فن در حین چرخش باعث ایجاد سر و صدای اضافی شود ، ممکن است به دلیل دور باشد.

 

و فرسایش خاک فن یا عوامل مشابه. به طور کلی لازم است که سالانه داخل کیس کامپیوتر و طرفداران آن تمیز شود و حتی در برخی موارد مثلاً اگر در یک منطقه نسبتاً آلوده و گرد و غبار زندگی می کنید ، سیگار بکشید یا حیوان خانگی خزدار دارید ، توصیه می شود ؟ یا ؟ این کار را یکبار در ماه انجام دهید.

نحوه تمیز کردن فن کامپیوتر

رایانه شما معمولاً حداقل دو فن دارد ، یکی در منبع تغذیه یا منبع تغذیه و دیگری در CPU. تمیز کردن فن منبع تغذیه در صورت حرفه ای بودن یا بستگان بودن توصیه نمی شود.

 

از آنجا که باید منبع تغذیه را از داخل کیس جدا کنید ، سپس منبع تغذیه خود را برای رسیدن به فن باز کنید. جدا کردن منبع تغذیه پیچیده نیست و قبلاً در مطلبی با عنوان مونتاژ یک کامپیوتر / قسمت 5 / منبع تغذیه یا منبع تغذیه به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است اما باید منبع تغذیه را جدا کنیم

 

و می خواهید فن را بکشید و غیره اگر تسلط کافی ندارید ، ممکن است مشکلی ایجاد کند ، بنابراین بسته به نوع دست و پا و ساختار آن ، سعی کنید فن را تا حد امکان از بیرون بیرون بزنید. ، با استفاده از ابزارهایی مانند اسپری هوای فشرده شده و غیره گرد و غبار.

اما تمیز کردن فن CPU یک ضرورت است ، به خصوص اگر شما یک CPU گران قیمت دارید زیرا فن CPU پایین می رود و به دلیل گرد و غبار ، سر و صدای حیوان ایجاد می شود و… می تواند باعث افزایش دمای CPU ، کاهش عملکرد سیستم و حتی به پردازنده شما آسیب برسد.

نحوه تمیز کردن فن کامپیوتر
فن کامپیوتر

 

بنابراین ، مواد لازم برای تمیز کردن فن:

1- پیچ گوشتی ، ترجیحاً چهار طرفه و در اندازه مناسب

2- روغن چرخ

3- چند دستمال ، ترجیحاً نرم و با توانایی جذب گرد و غبار

 

باز کردن کیس که خیلی پیچیده نیست و بسته به نوع کیس و کمی فسفر ، می توانید به راحتی آن را باز کنید. پیدا کردن فن در داخل کیس پیچیده تر از مورد قبلی نیست. اگر فن پیچ خورده است ، پیچ ها را باز کرده و سپس آن را از جای خود خارج کنید ،

 

اگر محتاط هستید ، نیازی به قطع سیم برق فن از مادربرد ندارید ، اما اگر فکر می کنید ممکن است برای شما اتفاق بیفتد یا نیاز دارید ، آن را جدا کنید و حدس بزنید که ممکن است دیرتر باشد.

 

نحوه تمیز کردن فن کامپیوتر



:: برچسب‌ها: چگونه فن کامپیوتر را باز کنیم , فن تمیز کننده کامپیوتر , استفاده از فن کامپیوتر , روغن مناسب برای فن کامپیوتر , اموزش بستن فن کامپیوتر , روغن زدن فن cpu , آموزش نصب فن cpu , فیلم فن کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 549
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسعود
ت : شنبه 28 تير 1399
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');