عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سرمایه گذاری در استارتاپ ها یک چالش منحصر به فرد پرخطر و با بازده بالا است، اما سرمایه گذاران می توانند شانس خود را با پیروی از چند دستورالعمل ساده افزایش دهند.

هیچ چیز به شما چشم انداز در سرمایه گذاری در استارتاپ ها مانند در حال اجرا یکی، و بالعکس می دهد.

از زمان تأسیس املاک و مستغلات هوشمندانه در سال 2017، من تا به حال بسیاری از "از طریق شیشه ای به دنبال" لحظاتی که در آن من خودم را با توجه به تصمیم گیری های شرکت داخلی از طریق لنز یک سرمایه گذار خارج در بر داشت. ("اگر من در مورد سرمایه گذاری پول در هوشمندانه فکر می کردم، آیا این حرکت الهام بخش اعتماد به نفس یا احتیاط خواهد بود؟" به عنوان یک بخش از یک موضوع تصمیم گیری، می تواند باعث شود که مش عود شما چیزهایی را از دیدگاه عینی تر ببینید، جدا از عقلانیت های خودتان و نقاط کور.

از سوی دیگر، اگر چه شرکت من هنوز در مراحل اولیه خود است، اما من در حال حاضر بسیار در مورد آنچه باعث می شود یک راه اندازی موفق و چه چیزی می تواند چشم انداز خود را غرق آموخته است. با آن بینش هدایت که در آن من پول من قرار داده، من احساس می کنم بسیار بیشتر اعتماد به نفس در سرمایه گذاری های راه اندازی من. تک تکشون ضربه مي زنن؟ البته که نه . اما من از شانسم خوشم مياد
مثبت سرمایه گذاری در استارتاپ هادر اینجا شش دلیل برای در نظر گرفتن سرمایه گذاری در استارتاپ ها آمده است.1. شما ممکن است قادر به تبادل وقت و یا مهارت های خود را برای سهاماغلب شرکت های تأسیس شده در ازای پول سهام را به سرمایه گذاران ارائه می دهند. استارتاپ ها ممکن است به جای آن هر زمان و تخصص شما را به عنوان ارز مورد نیاز برای به دست آوردن این سهام شمارش.2. شما می توانید خطر خود را به حداقل رساندن

گاهی اوقات، شما می توانید یک قرارداد سرمایه گذاری امضا کنید که ساخت کد ussd از طریق آن سرمایه گذاری شما تا زمانی که راه اندازی به یک هدف از پیش مجموعه برسد، کنار گذاشته می شود. اگر شرکت نتواند به این هدف برسد، لازم نیست در واقع پول خود را به آن بدهید، بنابراین ریسک سرمایه گذاری شما کم است.
3. شما می توانید سرمایه گذاری خود را تنوع
استارتاپ ها عملاً در هر صنعت وجود دارند. به همین دلیل است که اگر قصد داشته باشید چندین سرمایه گذاری انجام دهید و بخواهید خطر درگیر با قرار دادن تخم مرغ هایتان را در یک سبد به حداقل بر رسانید، سرمایه گذاری در استارتاپ ها ممکن است یک حرکت مالی هوشمندانه باشد.4. سرمایه گذاری شما می تواند به سرعت رشد

این یک چیز برای خرید سهام در یک شرکت طولانی غالب است که عمومی می شود. این یکی دیگر از سرمایه گذاری در اوایل راه اندازی است که بعدها رشد قابل ملاحظه ای است. اگر چنین است، سرمایه گذاری اولیه خود را در اندازه فوق العاده ای رشد خواهد کرد.
5. آستانه سرمایه گذاری پایین تر

  • بسیاری از استارتاپ ها هزینه های عملیاتی اولیه پایینی دارند، بنابراین هزینه های سرمایه گذاری شما کمتر از بسیاری از انواع دیگر فرصت های سرمایه گذاری خواهد بود. و با این نوع سرمایه گذاری، این احتمال وجود دارد که ممکن است برای شما یک صندلی سر میز در اتاق بورد شرکت به دست آورد.

6. شما می توانید بزرگ در خرید درآمد

شرکت های بزرگتر اغلب استارتاپ ها را می خرند. این معامله اغلب زمانی اتفاق می افتد که استارتاپ خود را ارزشمند ثابت کرده است. به این ترتیب، مقداری که شرکت برای آن خریداری می شود، ممکن است زمانی که سرمایه گذاری می کنید بسیار بزرگتر از ارزش آن باشد. سرمایه گذاری خود را به تناسب رشد کرده اند، به این معنی که شما پول به مراتب بیشتر از خرید از مقدار شما برای اولین بار سرمایه گذاری درآمد.
منفی سرمایه گذاری در استارتاپ ها

در حالی که استارتاپ ها منبع بالقوه رشد مالی قوی هستند، دو ریسک سرمایه گذاری را حمل می کنند که شایان ذکر است:
1. شکست راه اندازی

شما به احتمال زیاد این آمار را قبلا شنیده اید: 90 درصد استارتاپ ها شکست می خورند. در حالی که شما می توانید مبالغ زیادی در سرمایه گذاری های راه اندازی کسب درآمد، خطر از دست دادن تمام پول شما سرمایه گذاری بالا است.
2. نادر دستاوردهای کوتاه مدت

اگر شما در حال سرمایه گذاری در یک شرکت عمومی، شما می توانید خرید و فروش سهام هر زمان که شما لطفا. هنگامی که شما در یک استارتاپ سرمایه گذاری می کنید، پول خود را برای درازمدت به آن شرکت متعهد می کنید، به این معنی که گاهی اوقات، سال ها قادر به دسترسی به آن ن خواهید بود. شما به احتمال زیاد نیاز به راه اندازی به خرید و یا عمومی قبل از دسترسی به پول خود را دوباره.

اگر شما می خواهید برای سرمایه گذاری در راه اندازی، در اینجا چند دستورالعمل من با هم قرار داده ام، بر اساس زمان من در داخل و خارج از جهان سرمایه گذاری راه اندازی است.
انتخاب شرکت مناسب
1. ملاقات با بنیانگذاران.

حقیقت زیادی در کلیشه وجود دارد که چگونه باید روی مردم سرمایه گذاری کنید، نه شرکت ها. شروع یک کسب و کار به طرز وحشیانه ای دشوار است، و موانع و مشکلات استارت آپ تا تقریبا روزانه. بدون یک بنیانگذار پرشور که 100٪ متعهد به چشم انداز خود را، شانس موفقیت غرق به نزدیک به صفر است. باهاشون آشنا شو، باهاشون حرف بزن و بفهم همه شون در مورد چي هستن.

یکی دیگر از ضرورت ها تخصص واقعی است. همه ما می دانیم که سطح سطحی از تخصص است که می تواند شما را از طریق یک مکالمه حزب کوکتل و یا حتی یک جلسه کسب و کار وجود دارد، اما واقعا آن را در زمینه خود را، شما نیاز به سطح عمیق تر است. تخصص عمیق و واقعی محصول وسواس است. من هرگز در یک شرکت سرمایه گذاری اگر بنیانگذار واقعا با چشم انداز خود را وسواس نیست.

یک یادداشت دیگر در مورد بنیانگذاران: کاندور حیاتی است. هر فروشنده زمانی که آنها جمع آوری کمک مالی، خودم شامل، اما نیاز به سطح خاصی از باز بودن واقعی همراه با آن وجود دارد. اگر من در یک شرکت سرمایه گذاری، من می خواهم بدانم که من به روز رسانی واقعی، خوب یا بد است.
2. به دنبال فرزندخواندگی مشتری.

این یکی آشکار است اما اغلب نادیده گرفته شده است. یک زمین بزرگ که آینده ای نفس گیر را نقاشی می کند می تواند شما را خیره کند، اما همه ما می دانیم که هیچ تضمینی وجود ندارد و پیش بینی بازار مانند پیش بینی آب ها است - همه ما فقط حدس می زنیم، اساسا. شما ممکن است یک چشم انداز شگفت انگیز داشته باشد، اما اگر من قرار دادن در پول در حال حاضر، به من بگویید که چگونه محصول در حال حاضر انجام می دهد. اگر این شرکت کشش در حال حاضر به دست آورده است و مشتریان با استفاده از محصول، که بزرگ است.

3. مطمئن شوید که شیمی وجود دارد.

یکی دیگر از کلیشه با بسیاری از حقیقت در آن این است که شما باید در شرکت هایی که محصولات شما را دوست دارم سرمایه گذاری, با ارزش های شما به اشتراک بگذارید. به همین دلیل، من سعی می کنم واقعا با محصول یک شرکت زندگی می کنند قبل از اینکه من سرمایه گذاری پول من در آن است. شما اغلب می توانید بیشتر در مورد چشم انداز یک شرکت از محصول خود را از پشته ای از تجزیه و تحلیل های مالی یاد بگیرند.

همچنین یک سود جانبی از سرمایه گذاری در شرکت هایی که ارزش های آنها را به اشتراک می گذارید وجود دارد. اگر در 10 استارتاپ سرمایه گذاری کنید، اگر یکی دو تا از آنها موفق شوند، خوب عمل می کنید. اگر شما همیشه در حال رفتن به از دست دادن شرط بندی بیشتر از شما برنده شوید، سوار خود را خواهد شد بسیار صاف تر اگر شما می توانید در زیان های خود را با وجدان روشن نگاه کنید، دانستن شما ساخته شده است که سرمایه گذاری با قضاوت کامل، سازش ناپذیر است. هیچ احساس بدتر از نگاه کردن به یک سرمایه گذاری شکست خورده و دانستن این که شما بدبینانه در برابر روده و قلب خود را رفت وجود دارد. من باید همان یکپارچگی است که من از شرکت های من در سرمایه گذاری انتظار می رود نمایشگاه.
چه چیزی برای جلوگیری از
1. شرکت های بیش از حد و بیش از حد به خطر انداختن

باز هم ، همه ما می دانیم که فروشنده درگیر در کارآفرین بودن وجود دارد ، به خصوص هنگامی که شما در حال جمع آوری بودجه. اما باید یک هسته کسب و کار جامد در زیر اعتیاد به مواد مخدره وجود داشته باشد. اگر یک شرکت به نظر می رسد همه اعتیاد به مواد مخدره، که به عنوان قرمز از پرچم به عنوان وجود دارد.

من از شرکت هایی که ادعاها و وعده های دور دست را مطرح می کنند، ممرز هستم. همه ما تلاش می کنیم که راه اندازی میلیارد دلاری بعدی باشد، اما همه ما می دانیم که دلیلی وجود دارد که آن شرکت ها تک شاخ نامیده می شوند - آنها فوق العاده نادر هستند. اگر شما سعی می کنید تضمین های میلیارد دلاری را به من تغذیه کنید، حس واقعیت شما را زیر سوال می برم. یک خط خوب بین اعتماد به نفس و توهم وجود دارد.
2. صنایع مخاطره آمیز

در سال ۲۰۱۹ بسیاری از سرمایه گذاران در آنچه من آن را معاون تغییر یافته می نامم پول در می آوریم. این شامل صنایعی مانند ماری جوانا و رمزارز است. بسیاری از سرمایه گذاران در این زمینه ها پول در می آوریم، اما در دنیایی پرخطر، استارتاپ ها در این صنایع بالاترین خطر از همه هستند.

من شخصا هدایت روشن از این نوع از سرمایه گذاری. اگر وجود کسب و کار شما بر اجتناب مداوم از قانون باشد، نمی دانم چگونه می توانید ثبات درازمدت بسازید. ما دیده ایم که در مشکلات بسیاری از کسب و کارهای قانونی ماری جوانا با بانکداری ساده داشته اند، از آنجا که قانون فدرال هنوز ماری جوانا را ممنوع می کند، و در تلاش های مداوم دولت برای تنظیم و کنترل رمزارزها. این بخشی از دلیل معاملات راه اندازی من با املاک و مستغلات -- هیچ صنعت اساسی تر پایدار وجود دارد.
3. گرفتن bogged پایین در اعداد

همه ما یک مجموعه داده خوب را دوست داریم، اما وقتی به داده های شروع یک استارتاپ نگاه می کنید، دید تونلی دریافت نکنید. اگر هنوز در مراحل اولیه باشد، نتیجه گیری های محکم زیادی در آنجا پیدا نمی کنید، خیلی کمتر از هر قطعیتی.

اگر به فکر سرمایه گذاری در یک شرکت جوان است، به تصویر بزرگ و افراد درگیر اول نگاه کنید و صفحات گسترده دوم. بارها مالی که به سرمایه گذاران ارائه می دهند در گفتن اینکه چگونه خود را از هر چیز دیگری می بینند مفیدتر است.
گام هایی برای سرمایه گذاری در یک استارتاپ
1. تلاش خود را انجام دهید.

بیایید با اصول شروع کنیم. قبل از اینکه پول خود را بالا قرار داده، با ذهن کاملا باز بروید و تحقیقات خود را از مربع یک شروع کنید.

من در مورد نشستن با بنیانگذار صحبت نمی کنم؛ من در مورد کاغذ بازی خود را صحبت می کنم، مطمئن شوید که آنها نقطه چین تمام من خود را و عبور از تمام ts خود را. نگاهی به سوابق شرکت های بزرگ خود را و مطمئن شوید که همه چیز در نظم است -- شرکت ، اجاره نامه ها و قراردادهای خود را ، چگونه سهام خود را صادر می شود ، و همه چیز را در میان.
۲- اعداد را اجرا کنید.

ارزش گذاری یک استارتاپ بهترین حدس کسی است که شرکت چقدر ارزش دارد - اما اشتباه نکنید، این یک حدس است. چرا حرف يکي ديونه رو قبول کني؟ همیشه خودتان اعداد را اجرا کنید تا ببینید سرمایه گذاری شما چه ارزشی ممکن است داشته باشد. شما ممکن است شگفت زده (در راه خوب و یا راه بد).

در حالی که شما این کار را انجام می دهید، از بنیانگذاران بپرسید که چقدر پول در حال حاضر جمع آوری کرده اند. اگر اونا ازت ميخوان که اولين نفري باشي که توي استخر هستي بايد بدوني که داره ميره تو از سوی دیگر، اگر آنها در حال حاضر پول زیادی از مشتریان خود جمع آوری کرده اند، که باید برخی از اضطراب خود را کاهش دهد.
3. نگاهی سخت در آینه.

هنگامی که شما بررسی شرکت های شما به فکر سرمایه گذاری در, انجام همین کار را با خودتان. اینها سرمایه گذاری های مخاطره آمیز و بلند مدت هستند. شما قادر به پول نقد کردن برای سال، شاید یک دهه، و مگر اینکه شما آمار خوش شانس ترین رگه در تاریخ سرمایه گذار، شما می خواهید به از دست دادن برخی از پول است. آیا شما صبر و شکیبایی برای آن؟ شکمت رو داري؟ از همه مهمتر سرمایه مایع را در دست داری؟
سیستم عامل بودجه جمعیت

برای سرمایه گذار کوچک و متوسط، بودجه جمعیت بهترین راه برای وارد شدن در یک شرکت در حال افزایش است. سیستم عامل های زیر، که ارائه فرصت برای سرمایه گذاری به عنوان کمی به عنوان 100 دلار در استارتاپ های بررسی شده، برخی از مورد علاقه های شخصی من است.
SeedInvest

این crowdfunder می پذیرد کمتر از 1٪ از شرکت هایی که درخواست به دنبال بودجه، بنابراین شما می دانید که شما در حال دیدن بهترین در پلت فرم. SeedInvest ادعا می کند که نزدیک به ۲۶۰٬۰ کاربر دارد و به طور کامل بیش از ۲۲۰ شرکت را تأمین مالی کرده است.

هر شرکت در SeedInvest دارای حداقل سرمایه گذاری متفاوت و مهلت برای جمع آوری وجوه خود است. یکی از ویژگی های نوآورانه SeedInvest گزینه سرمایه گذاری خودکار است: اگر شما سرمایه گذاری حداقل $200, آن را به شما نمونه کارها متنوع ساخت.
MicroVentures

از طریق MicroVentures، شما می توانید در استارتاپ ها فقط به قیمت 100 دلار سرمایه گذاری (یا بیشتر، اگر شما احساس خوش شانسی). شما می توانید از میان ده ها استارتاپ مانند برنامه های ذخیره سازی داده ها، طرح های اشتراک زیبایی و سیستم عامل rideshare را انتخاب کنید. تا اواخر سال ۲۰۲۰، صدها هزار کاربر MicroVentures می توانند سرمایه گذاری در بیش از ۴۰۰ استارتاپ را انتخاب کنند. پیش از این میکروفنتورز به کاربران اجازه می داد تا در شرکت های اکنون عظیم مانند اسلک و ایربنب سرمایه گذاری کنند و سرمایه گذاری های تمام وقت این سکو در مجموع ۲۲۰ میلیون دلار است.
ویفوندر

به عنوان کمی به عنوان $100, کاربران WeFunder می توانند در شرکت های ساخت همه چیز را از لوازم زیبایی گیاه خوار به محصولات CBD سرمایه گذاری. سرمایه گذاران می توانند سهام، یادداشت های قابل تبدیل یا بدهی را خریداری کنند و اگر شرکت به هدف بودجه خود ضربه نداره، سرمایه گذاران پول خود را پس می گیرید. WeFunder تا به 83.5 میلیون دلار در سرمایه گذاری از سال 2013 فعال کنید، بنابراین شما می دانید که آن را جامد است.
جمهوری

این پلت فرم نسخه هر مرد از AngelList، پلت فرم سرمایه گذاری پیشرو برای سرمایه گذاران راه اندازی معتبر است. در واقع آنجل لیست نقش محوری در تصویب قانون مشاغل داشت که بودجه جمعیت را قابل دوام می کرد و جمهوری توسط فارغ التحصیلان آنجل لیست تأسیس شد. کاربران جمهوری می توانند به اندازه ۱۰ دلار سرمایه گذاری کنند و همه شرکت ها به طور فشرده به نمایش در می آيند.

علاوه بر ارائه سرمایه گذاری، پلت فرم جمهوری میزبان شش گروه سرمایه گذاری مختلف، اجازه می دهد برای بحث، ایده ها و مشاوره است. اعضای گروه نیز تشویق می شوند که با هم سرمایه گذاری کنند.

گزارش اضافی توسط مک آزادمن.

ussdcap.blog.ir

https://www.business.com/articles/how-to-invest-in-startups/

 

مطالب مشابه :



:: برچسب‌ها: کسب و کار , راه راه اندازی کار , شروع بیزینس , مشکلات کار در ایران , لیست گرفتاری استارتاپ ,
:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : پنج شنبه 12 فروردين 1400
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentAvator->
<-CommentAuthor-> در تاریخ : <-CommentDate-> - - گفته است :
<-CommentContent->

<-CommentPage->

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');