برای فروش یا خرید یک ماشین چه کنیم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



احتمال آزادسازی واردات است و با توجه به ماشین اما وعده به تولید سه میلیون دستگاه خودرو ، صفر در حال انتظار برای خودرو به عرضه خودرو در لوکوموتیو بخار و غیره. شروع با فروش اتومبیل و re-تجهیزات برخی از ماشین ها از همه مهم حوادث چند روز گذشته در بازار خرید خودرو اما این تامل است در این واقعیت است که هزینه یک ماشین ارزان نیست.

قیمت خودروهای موجود در بازار در روز شنبه ، 20 سپتامبر ، با افزایش قیمت همراه بود ، و غرور 111 و پژو پارس اتوماتیک و 207 چرخ دنده ثبت افزایش قیمت.


پس از آغاز دولت جدید ، وزیر سمات وعده داده است که تولید را افزایش دهد و علاوه بر این ، پارلمان نیز به دنبال آزادسازی مشروط واردات است. اما در حال حاضر ، این خبر به نظر نمی رسد تاثیر قابل توجهی در تقاضا در بازار خودرو داشته باشد. یکی از دلایل این ممکن است اعتقاد به عدم وجود چشم انداز تولید جدید باشد. وعده تولید یک میلیون خودرو نیز یک واقعیت برای آماده نشده اما به نظر می رسد که در دولت جدید وزیر حمل و نقل با چنین وعده را به دنبال خواهد داشت جدید حمایت از خودروسازان.

از سوی دیگر روند از دست دادن خودروسازان و حضور ناقص اتومبیل در پارکینگ به نظر نمی رسد به طور قابل توجهی تغییر و این تاثیر نمی گذارد بازار است. به همین دلیل ، کاهش قیمت مورد انتظار تا کنون رخ نداده است. شاید تنها در مورد افزایش قابل توجهی در تولید خودرو ، که امیدوارم می تواند به کاهش هزینه های ماشین. اما در حال حاضر روند ساخت و تولید, واردات و عرضه خودروهای جدید به بازار پس از آن به نظر نمی رسد بنابراین به نظر فعالان بازار یک فرصت عالی برای خرید یک ماشین. کاهش قیمت خودرو به نظر نمی رسد که قابل مقاومت است که به احتمال زیاد به عنوان یک واقعیت در بازار تنها با یک افزایش قابل توجهی در عرضه در بازار است.

امروز ، فروش زیادی از خودروساز دولتی آغاز شد ، اما این به نظر نمی رسد را تحت تاثیر قرار قیمت خودرو در بازار است. تحویل خودرو به طور چشمگیری در روزهای آینده افزایش خواهد یافت ؟ شاید فقط به این دلیل, شرکت کنندگان در بازار خودرو مشاهده کاهش قابل توجهی در قیمت.





:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : دو شنبه 29 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');