طراحی گرافیک حرکتی (موشن گرافیک)


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



برنامه ترافیک یا برنامه ترافیک چیست؟

انیمیشن از تصاویر و صدا بر روی آنها در مورد برنامه جنبش صحبت می کند. به عبارت دیگر ، تصاویر برداری متحرک با استفاده از نرم افزار گرافیک خود را بر اساس یک سناریوی خاص ، و غیره انیمیشن ، و سپس صدا تولید شده توسط بلندگو ، بر روی تصویر حرکت گرافیکی ، به طور کامل منتقل می شود.
خدمات برنامه ترافیک:

با تشکر از استخدام بیش از 9000 طراحان از سراسر کشور برگزاری آزمون آنلاین گرافیک و موشن گرافیک برای اولین بار در ایران جمع آوری داده ها و ایجاد یک تیم در زمینه گرافیک و مدیریت خدمات ویژه موشن گرافیک با کمترین هزینه ممکن فراهم می کند شما با ذکر.


برنامه های کاربردی برای گرافیک حرکت:

هنگامی که شما می خواهید به ساقه یک کلیپ, شما قطعا نیاز به یک دوربین, روشنایی, صدا و یک بازیگر, و پس از آن تلفیقی از ویدئو. اما در نمودار حرکت ، شما باید تقریبا تنها تلفیقی و صدا ، و بقیه توسط کامپیوتر ایفا کرده است. بنابراین ، منطقی است که هزینه نمودار حرکت پایین تر است. از سوی دیگر برنامه ترافیک بسیار جذاب تر است. برنامه های کاربردی حرکت گرافیک را می توان با یک تیزر تبلیغاتی ، انیمیشن دو بعدی ، ارائه یک محصول یا خدمات ، ایده های تبلیغاتی و برنامه های آموزشی ساخته شده است... نام.

موشن گرافیک چیست؟

کافی است برای ثبت نام در سایت و سفارش طراحی و انیمیشن, گرافیک, ثبت نام در کمتر از چهار دقیقه, دریافت, مشاوره, دریافت و به شما بگویم که این هزینه به طوری که وجود دارد یک راه حل مناسب در اینجا.
انواع گرافیک حرکت:

1. برنامه ترافیک:

گرافیک ترافیک اصلی که می بینید و استفاده متعلق به این دسته. در این نوع حرکت گرافیکی ، تصاویر و بردار متحرک هستند و سپس صدا انجام می شود. البته ، چون صدا برای مخاطبان جذاب تر است و انتقال مفاهیم بهتر انجام می شود.
2. حرکت تصویری:

این دسته از حرکت گرافیک تلفیقی از ویدئو واقعی و موشن گرافیک حرفه ای است, و بخش هایی از فیلم هایی که قابلیت های ویدئویی واقعی ندارد با استفاده از گرافیک اجرا.
3. توقف ترافیک:

در این نوع از حرکت های گرافیکی ، عکس ها از اشیاء واقعی گرفته شده ، در حال حرکت کمی ، و سپس گرفتن عکس ، و سپس متحرک سازی این عکس ها.
4. اطلاعات ترافیک:

اول ، یک infographic ساخته شده است ، و در حال حاضر ما جنبش را به infographic وارد می کنیم تا مراحل را نشان دهیم.
مراحل ایجاد گرافیک متحرک:

اول ، اسکریپت یا داستانپردازی خواهد شد به شما نوشته شده است ، و شما تایید خواهد شد.
سپس شما نشان داده خواهد شد شخصیت ها و مکان برای تایید.
انیمیشن بر اساس اسکریپت یا داستانپردازی شما انجام می شود.
موسیقی متن فیلم بر اساس اسکریپت نهایی ساخته شده است.

مزایای استفاده از گرافیک حرکت:

انتقال مفاهیم به عنوان بهترین شما می توانید.
این مخاطب تاثیر می گذارد.
ورود به بازاریابی ویدیو.
این هزینه بسیار ارزان تر از طعنه واقعی با یک اپراتور.
این کمک می کند تا شما مقدار زیادی در بازاریابی رسانه های اجتماعی.
به طور قابل توجهی کیفیت آموزش را بهبود می بخشد.

درخواست مشاوره رایگان در طراحی گرافیک حرکت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی گرافیک حرکت, فقط با پر کردن اطلاعات زیر برای تماس با شما, رایا مشاوران بازاریابی .

کافی است برای ثبت نام در سایت و سفارش طراحی و انیمیشن, گرافیک, ثبت نام در کمتر از چهار دقیقه, دریافت, مشاوره, دریافت و به شما بگویم که این هزینه به طوری که وجود دارد یک راه حل مناسب در اینجا.

برخی از نمونه های کار بر روی طراحی گرافیک حرکت

پرسش و پاسخهای متداول حرکت طراحی گرافیک

تصاویر متحرک که متحرک هستند و صدای بلندگو همراه با موسیقی متن و صدای عناصر به آن وارد می شود. گرافیک متحرک با استفاده از یک سناریوی خاص از کسب و کار شما آماده شده است.

گرافیک متحرک را می توان به جای یک تیزر ویدئویی استفاده کرد که برای انتقال مفاهیم بسیار مفید است. شما می توانید یک گرافیک حرکت ایجاد و آن را به کاربران جدید خود را نشان می دهد. البته ، هر فایل ویدئویی تاثیر مثبتی بر جستجوگرها دارد.

شامل موشن گرافیک ترافیک ، فیلم ترافیک ، اطلاعات ترافیک ، و توقف ترافیک. گرافیک ترافیک ارزان ترین هستند.

شما به راحتی می توانید در وب سایت بازاریابی رایا و سفارش گرافیک متحرک برای نوشتن یک اسکریپت به صورت رایگان و توسعه گرافیک متحرک برای شما ثبت نام کنید.





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : یک شنبه 28 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');