10 بهترین ایستگاه از پیش تنظیم (پریست) لایت روم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



در این مقاله ، ما به شما 10 بهترین ایستگاه از پیش تنظیم لایت روم در حال حاضر. برخی از این پریست ها حق بیمه برای دانلود هستند و شما باید آنها را دانلود کنید تا پرداخت کنید و برخی از آنها را به صورت رایگان دریافت کنید.در زیر تصویری از هر یک از پریست ها از لایتروم های رایگان و یا در غیر این صورت رایگان از آنها و همچنین لینک هایی که در دانلودشان واقع شده اند.

ایستگاه از پیش تنظیم لایت روم کمک خواهد کرد که شما حرفه ای ویرایش تصاویر با استفاده از تنظیمات آماده ساخته شده است. این ایستگاه از پیش تنظیم به شما کمک خواهد نور و رنگ اعمال می شود به عکس های خود را ( در هر سبک). اگر از نرم افزار Adobe photoshop برای ویرایش عکس های خود استفاده می کنید ، آیا ما Lite یا Photoshop را توصیه می کنیم؟ که بهتر است ? یاد بگیرید چگونه به استفاده از هر یک از این ابزار نرم افزار با استفاده از اثر خود را.

دانلود 10prist Lightroom Salomo

با این ایستگاه از پیش تنظیم لایت روم ، شما می توانید رنگ برخی از عکس های خود را تغییر دهید و آنها را نگاه های مختلف و جذاب تر می دهد. شامل 10 دسکتاپ کشیش و برنامه های تلفن همراه (و راهنمای کاربر). شامل یک بسته برای دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه (فایل های dng و فایل های XMP). 10rriste Lightroom Salomo سازگار با برنامه Lightroom Mobile (فایل ها ، dng | Iphone و Android) و غیره است. سازگار با نرم افزار adobe Lightroom cc دسکتاپ (فایل ها ، XMP | Mac و PC) ، و همچنین سازگار با تمام فرمت های ویدیویی ممکن است. این کشیش خواهد شد با یک کلیک اعمال می شود.


دانلود مجموعه ای از پروژه لایت روم الیستا


تنظیم مناسب رنگ عکس ها در اتاق نور.شما می توانید این ایستگاه از پیش تنظیم زیبا به عکس های خود را تنها با یک کلیک در لایت روم اعمال می شود. الیستا لایت روم کشیش سازگار با دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه است. شامل 10 کشیش XMP ، 10 کشیش dng. با دانلود کشیش Lightroom اریشا تنظیم عکس های خود را به سینمایی رنگ.در کمتر از چند ثانیه شما می توانید تم رنگ های مختلف به عکس های خود را.


عکاسی خیابانی سینمایی توسط لایت روم

دانلود خیابان عکاسی کشیش لایت روم

سینمایی خیابان اکشن و lightrom - این نام این کشیش زیبا و کاربردی است. با استفاده از این کشیش لایت روم عکس خیابان برای ایجاد یک تصویر جذاب و غیر معمول. با استفاده از تنظیمات رنگ پیش ذخیره شده که سرعت کار شما را افزایش می دهد ، این کشیش یک سبک صاف و منحصر به فرد را ایجاد می کند و بر روی سایه های مختلف تمرکز می کند. فیلترها بسیار متنوع هستند و با تصاویر مختلف مانند مد ، شیوه زندگی ، وبلاگ ها و حتی عکس های محصول کار می کنند. قابل استفاده برای طراحان حرفه ای از آلبوم های دیجیتال و پوستر تبلیغاتی. قابل اجرا در زمینه های: عروس ، کودک ، کودک ، مد ، ورزش و صنعت.


دانلو 50 کشیش Lightrum و مرموز

دانلود 50 کشیش و لایت روم با تم های مرموز و سینمایی

ایجاد یک منحصر به فرد درجه بندی رنگ مانند یک فیلم فوق العاده با این 50 عرفانی تنظیمات و تنظیمات مجموعه تنها با چند کلیک ماوس. درجه بندی رنگ LUT طراحی شده است برای ایجاد طیف زیبا و سینمایی برای عکس ها و فیلم های خود را. هر LUT با طیف گسترده ای از تصاویر و فیلم ها به نگاه بزرگ طراحی شده است. در بسیاری از موارد شما قادر خواهید بود برای رسیدن به نتایج عالی با یک کلیک ساده موس. با این حال ، شما همیشه می توانید تنظیمات ، افزایش / کاهش شدت ، تنظیم کنتراست ، و غیره برای مطابقت با عکس ها و کلیپ های ویدئویی خود را. شما همچنین می توانید از 50 کشیش و lut Lightroom با تم های مرموز استفاده کنید تا به سرعت و حرفه ای رنگ فیلم ها / عکس های خود را تنظیم کنید.


دانلود پریست Lightrum جوآن

دانلود کشیش لایت روم جوآن برای دسکتاپ و تلفن همراه

آن را بر روی دسکتاپ لایت روم و دستگاه های تلفن همراه کار می کند. شما می توانید از آن برای سفارشی کردن رنگ عکس ها و فیلم ها با تم رنگ زیبا استفاده کنید. کشیش جوآن لایت روم موجب صرفه جویی در زمان و رنگ حرفه ای از پروژه های خود را تنظیم می کند. شامل 10 کشیش XMP و XMP \ 10 کشیش DNG . سازگار با تمام ادوبی لایت روم و دستگاه های تلفن همراه. برای کسب اطلاعات بیشتر, پیش نمایش از این مجموعه را ببینید.

کشیش نور سالن ملاتی اصلاح رنگ

دانلود مجموعه ای برای اصلاح سالن نور و تنظیم رنگ ملاتی

مجموعه ای از کشیش لایت روم آماده ساخته شده شامل 10 کشیش همراه (فایل های dng) و 10 کشیش دسکتاپ لایت روم CC (فایل های XMP). دانلود Lightriste Lightroom Melati Color Correction, که به راحتی می توان تنها با یک کلیک در Lightroom استفاده. سازگار با دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ. اجازه می دهد تا به شما برای ایجاد ویرایشهای حرفه ای با یک کلیک ساده از ماوس ! عکس های خود را نگاه زرق و برق دار و منحصر به فرد.


مجموعه فانتزی از هنرمندان عکس لایت روم
دانلود مجموعه فانتزی از هنرمندان لایت روم عکس

دانلود مجموعه منحصر به فرد و محبوب از ایستگاه از پیش تنظیم لایت روم عکس هنر به نام هنری برای نسخه های تلفن همراه و رومیزی از لایت روم. مناسب برای استفاده توسط عکاسان و طراحان گرافیک.شما به راحتی می توانید اثرات هنری آماده ساخته شده به عکس های خود را با دانلود کشیش لایت روم هنری و به آنها یک اثر خاص اعمال می شود. این کشیش لایت روم مناسب برای سفارشی سازی رنگ حرفه ای از عکس های بازی هستند, هر روز, وبلاگ نویسان و موضوعات دیگر.


این مجموعه شامل 10 برنامه های کاربردی کشیش لایت روم سازگار با دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه ، فایل های dng و فایل های XMP. سازگار با نرم افزار تلفن همراه لایت روم ( شامل dng | آی فون و فایل های آندروید . همچنین سازگار با برنامه های کاربردی دسکتاپ و فایل های XMP | Mac و pc. این کشیش آماده می شود سازگار با تمام فرمت های تصویری است. با دانلود کشیش لایت روم Dyandta, شما قادر به ایجاد بهترین اثرات برای تنظیم رنگ عکس بر روی تصاویر خواهد بود. درخواست تنها با یک کلیک.

مجموعه حرفه ای Widyia برای دستگاه های دسکتاپ و تلفن همراه کشیش لایت روم

دانلود مجموعه حرفه ای widyia برای رایانه های رومیزی و دستگاه های تلفن همراه کشیش لایت روم

این لایت روم از پیش تعیین شده شامل 10 ایستگاه از پیش تنظیم تلفن همراه (فایل های dng) و 10 ایستگاه از پیش تنظیم دسکتاپ لایت روم CC (فایل های XMP). شامل یک راهنمای نصب و راه اندازی برای رایانه های موبایل و رومیزی. سازگار با تمام فرمت های تصویری. این ایستگاه از پیش تنظیم lightrom مناسب برای عکاسان حرفه ای ، وبلاگ نویسان و دیگر کاربران از نرم افزار lightrom و فتوشاپ می باشد. تنظیم یک عکس رنگی فقط برای حرفه ای ها و یا با یک کلیک ! صرفه جویی در وقت و گرفتن یک نتیجه فوق العاده است. برای دانلود نرم افزار Priest Lightroom desktop و mobile widyia از JFX ، لطفا بیشتر بخوانید.

پریست سالن نور حیوانات رنگی

دانلود Lightroom Color Priest برای عکاسی حیوانات و حیات وحش

این مجموعه ای از لایت روم رنگ لایت روم حیات وحش سازگار با دسکتاپ و نسخه های تلفن همراه است, شاید آن کمک خواهد کرد که شما را به تحریک و تشجیع کردن تصاویر دست و بلانت جلوه های بصری خیره کننده آن, و غیره. حرفه ای و بدون هر گونه تضعیف کیفیت دکمه تغییر شکل. رنگ های روشن سفید ، گرم ، کنتراست کم ، وضوح ، گرمای کم ، صافی به تصاویر شما اضافه می شود. این نور لایت روم رنگ حیات وحش عکاسی کمک خواهد کرد که شما را در بالا بردن عکس های خود را در یک راه طبیعی و لذت بخش تمرکز می کنند. این مجموعه فیلتر کاملا متعادل و مناسب برای تنظیمات مختلف ، عکاسی محصول ، لوازم جانبی عکاسی ، عکاسی ، لباس ، پرتره و غیره است. مد ، حزب ، ساحل ، و غیره، عکاسی ، سفر ، عکاسی سفر ، اواخر شب، مناظر ، عروسی ، معماری ، عکاسی ، غذا و حیات وحش می تواند باشد.
سوالات متداول در مورد کشیش لایت روم خواسته
یک کشیش Lightrum است? ⭐

لایت روم یک پیکربندی از تنظیمات که شما را توسعه داده اند برای رسیدن به ظاهر و یا یک سبک خاصی از عکاسی است. بسیاری از استودیو ها ایجاد شده اند و عکاسان حرفه ای ازرریست از عکس های خود استفاده می کنند ، رنگ ، جلوه ها و ظاهر نقاط خاصی را تنظیم می کنند.
از کجا می توانم کشیش از سالن نور? ⭐

در یک F X وب سایت شما می توانید جدیدترین و حرفه ای ترین نسخه از لایت روم برای دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ کامپیوتر و تنها با یک کلیک اضافه کردن جلوه عکس های خود خواهد کرد که قطعا به شما اضافه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسعود
ت : یک شنبه 28 شهريور 1400
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');